Skip to content

שני דגמים חדשים בסדרת ה-A CLASS

מרצדס A 180 מוצע עם מערכת היברידית-קלה, המאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות ומהירות מרבית של 215 קמ"ש. ה-A 250 e מאיצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.4 שניות ומהירות מקסימלית של 225 קמ"ש. מחיר השקה החל מ 300 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל מרצדס משיקה בישראל שני דגמים מעודכנים מסדרת A Class – דגם בנזין, A 180, ודגם היברידי, A 250 e. הדגמים המעודכנים ישווקו במחירים אטרקטיביים יותר הפונים גם לקהל צעיר יותר.

דגמים חדשים בסדרת ה-A CLASS (צילום באדיבות היצרן)
דגמים חדשים בסדרת ה-A CLASS (צילום באדיבות היצרן)

מרצדס A 180 מוצע עם מערכת היברידית-קלה 48 וולט וצריכת הדלק של 6.4 ליטר למאה קילומטר, האצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות ומהירות מרבית של 215 קמ"ש. ה-A 250 e  מציע  צריכה של 1.1 ליטר דלק למאה קילומטר, זאת במקביל לתצרוכת חשמל של 204 וואט לשעה, תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 7.4 שניות ומהירות מקסימלית של 225 קמ"ש.

דגמי ה– A CLASS המעודכנים משלבים  בין קלאסיקה למודרניות. בקדמת הרכב שובצו הכוכבים האייקוניים, זאת לצד פנסי Multibeam מתוחכמים ומכסה מנוע משופע, עם קימורי כוח. אורך הדגמים הוא 4,419 מילימטר והרוחב הוא 1,796 מילימטר. הפנסים הקדמיים והאחוריים זכו לעיצוב חדש  ותא הנוסעים צויד במערך ההגאים החדש של מרצדס, ובמושבי ספורט בכל הגרסאות.

מרצדס שידרגה את החומרה והתוכנה של מערכת ה-MBUX, הכוללת מסך תפעול מרכזי בגודל 10.25 אינץ' ומסך לוח מחוונים נוסף. המערכת מספקת שליטה נוחה ופשוטה יותר. ה-MBUX מוצע במספר עיצובים לבחירה – כולל את הגרסה הקלאסית שבה מופיע כל המידע הרלוונטי; הגרסה הספורטיבית והגרסה הדיסקרטית שבה מוצג מידע מצומצם. הממשק כולל חיבור Car Play אלחוטי, רכיבי ניווט, עזרה ושירות.

בדגמי ה-A CLASS החדשים, מרצדס שמה דגש על בטיחות הנהג והנוסעים, עם מגוון רחב של מערכות בטיחות, לרבות מערכות בטיחות מדור אחרון לשמירת מרחק, בלימה אוטונומית, שמירת נתיב ועוד. מערכות אחרות שמותקנות ברכב מאפשרות לזהות הולכי רכב וכלי רכב דו גלגליים ולשמור על נתיב הנסיעה. פיצ'ר נוסף מספק הדמיית 360 מעלות של סביבת הרכב. הרכב כולל מערכות עזר מתקדמות לחניה סמי-אוטונומית.

גילי פריאנטה, מנכ"ל חטיבת היוקרה בכלמוביל :"אנו שוקדים כל העת להציע דגמים חדשים ומשודרגים, שלוקחים את חווית הנהיגה במרצדס לשיאים חדשים של טכנולוגיה, בטיחות, נוחות וחווית נהיגה".

מחירי מרצדס A Class החדשה מתחילים ב-309,900 שקלים. לרגל ההשקה תוצע המכונית במחיר החל מ-299,900 שקלים. מחיר ההשקה בתוקף עד סוף יולי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן