Skip to content

ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG בישראל

ה-MARVEL R מציע תמהיל אטרקטיבי שכולל עיצוב אלגנטי, תא נוסעים איכותי ומתקדם, תחושת יוקרה, ביצועים והתנהגות כביש מצוינת הודות לחלוקת משקל 50:50 בין הצירים ומרכז כובד נמוך. ה-MARVEL R מוצע בשתי גרסאות: האחת, הנעה אחורית (2 מנועים) בהספק 180 כ"ס וברמת גימור Luxury. השנייה, הנעה כפולה AWD (3 מנועים), בהספק 288 כ"ס וברמת גימור Performance.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת לובינסקי, משיקה את ה-MARVEL R, הסופר SUV החדש מבית MG. ה-MARVEL R החדש מושק בישראל כחודש בלבד לאחר השקת ה-MG4 וה-MG5 החדשות ולצד ה-EHS הפופולארי והוא פותח עבור מותג MG שער אל עולמות היוקרה הפרימיום בשוק הרכב המקומי.

הסופר SUV החדש של MG (צילום רונן טופלברג)
הסופר SUV החדש של MG (צילום רונן טופלברג)

ה-MARVEL R החדש, תוכנן מראש להיות רכב הוא בולט מאוד הודות לעיצוב חיצוני אלגנטי, תא נוסעים איכותי ומתקדם אשר עושה שימוש בחומרים איכותיים מאוד, מצוין בירידה לפרטים וכולל גם פאנל שליטה מרכזי באמצעות מסך מגע גדול ומרשים המשולב באופן מושלם לתוך הדשבורד. יותר מכך, בהתאם לתפישת המותג, גם ה-MARVEL R החדש פונה באופן מודגש לחובבי נהיגה עם מרכז כובד נמוך במיוחד, חלוקת משקל מושלמת של 50:50 מלפנים ומאחור, שימוש נרחב באלומיניום בשלדה ובמתלים לטובת שמירה על משקל קל ומתלה רב-חיבורי מאחור ומקפרסון מלפנים ליציבות משופרת. כל אלה כמובן בנוסף למערכת הנעה חשמלית מתקדמת עם הנעה אחורית או כפולה ומנועים חזקים עם שני הילוכים לניצול מרבי של הכוח המופק בכל מהירות ואופי נהיגה. יחד עם ביצועים מסחררים של 4.9 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (1.8 שניות מעמידה ל-50 קמ"ש) בגרסת ההנעה הכפולה, ה-MARVEL R החדש מסוגל להציע חוויית נהיגה מהנה במיוחד וייחודית.

ה-MARVEL R משווק בישראל בשתי רמות אבזור, LUXURY לגרסת ההנעה האחורית ו-PERFORMANCE לגרסת ההנעה הכפולה ולשתיהן רשימת ציוד עשירה במיוחד ואלו עיקריה: מערכת מולטימדיה מקורית עם פאנל בגודל 19.4 אינץ', 4 שקעי USB, תא טעינה אלחוטי לטלפון הנייד הממוקם בתא בין שני המושבים הקדמיים, מערכת קישוריות (אפליקציה) MG iSmart, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת BOSE עם 9 רמקולים בגרסת ההנעה הכפולה (8 רמקולים מקורית בגרסת הנעה האחורית), כניסה והתנעה ללא מפתח, גג שמש פנורמי נפתח עם כיסוי וילון, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, מתאם V2L (אופציה) להפעלת מכשירי חשמל חיצוניים בהספק של עד 2,500 וואט, מושבי נהג ונוסע קדמיים חשמליים (מחוממים ומאווררים) ועוד. גם רשימת אבזור הבטיחות ארוכה מאוד וניתן למצוא בה כמעט כל תכונה או מערכת בטיחות מתקדמת. המחיר לדגם ה Luxury 205,888שח, דגם ה  Performance  במחיר של 218,888 שח..

4.9 שנ' 0 ל 100 בדגם הביצועים (צילום רונן טופלברג)
4.9 שנ' מ-0 ל 100 בדגם הביצועים (צילום רונן טופלברג)

עם השקת ה-MARVEL R החדש מושקת גם אפליקציית MG iSmart אשר מאפשרת קישוריות מלאה אל הרכב. אפליקציה זו מאפשרת לבעלי הרכב לשלוט מרחוק בשלל מערכות הרכב לרבות – הפעלת המיזוג לפני הנסיעה, קבלת חיווי מלא אודות מיקום הרכב לעומת מיקום מכשיר הטלפון, ספר רכב מלא, שליטה מלאה בבקרת הטעינה (הפעלה, הפסקה, תזמון ועוד), נעילה ופתיחה של הדלתות מרחוק, הפעלת אורות וצופר ועוד.

בדומה ל-MG4 החדשה אשר הושקה רק לאחרונה, גם -MARVEL R החדש נהנה מתמהיל שהופך אותו לייחודי בקבוצתו ואטרקטיבי במיוחד לאלו שלא מוכנים לוותר על חוויית הנהיגה. מרכיב ההנאה מהנהיגה זכה לתשומת לב מעמיקה בתכנון ה-MARVEL R עם שימוש נרחב באלומיניום בשלדה, במתלים ובמארז הסוללה אשר מסייע רבות הן בהקשחת השלדה והעמידות לפיתול והן בחיסכון המשמעותי במשקל הרכב. מיקום הסוללה הדקה בתחתית הגוף תורם מאוד ליצירת מרכז כובד נמוך מאוד וכן גם כאן, חלוקת המשקל בין הצירים מושלמת ועומדת על 50:50 בגרסת ההנעה הכפולה. מתלי ה-MARVEL R הם רב-חיבורי מאחור ומקפרסון מלפנים וכיולם יוצר מחד תחושת ריחוף בנסיעה בכבישים מהירים ומאידך, ריסון מצוין כנגד כוחות פניה. יחד עם מערכת היגוי תחושתית ומדויקת, מתקבלת חוויית נהיגה מפתיעה ומהנה במיוחד.

לוח בקרה ענק לנהג (צילום רונן טופלברג)
לוח בקרה ענק לנהג (צילום רונן טופלברג)

חוויית נהיגה זו מתעצמת מאוד כאשר מוסיפים לתמהיל זה את מערכות ההינע והכוח החכמות של ה-MARVEL R החדש, אשר נעזרות בתיבה עם שני הילוכים למיקסום היכולות והביצועים. גרסתו הראשונה, מצוידת בצמד מנועים חשמלים בציר האחורי (הנעה אחורית) אשר מפיקים 180 כ"ס וכן מומנט נאה מאוד של 41.8 קג"מ. גרסה זו תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 7.9 שניות, תעפיל למהירות מרבית של 200 קמ"ש ותשיג טווח נסיעה של 402 ק"מ בתקן WLTP.

מחיר ה MARVEL החל מ 205,888 שח (צילום רונן טופלברג)
מחיר ה MARVEL החל מ 205,888 שח (צילום רונן טופלברג)

גרסת ההנעה הכפולה אשר מוסיפה מנוע חשמלי שלישי בגלגלים הקדמיים, יוצרת חוויית נהיגה ספורטיבית ומסעירה ממש. נתוני התפוקה של גרסה זו עומדים על 288 כ"ס והמומנט על לא פחות מ-67.8 קג"מ. הביצועים מצוינים בהתאם עם 4.9 שניות בלבד מעמידה ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וטווח נסיעה של 370 ק"מ בין טעינות לפי תקן WLTP. ה-MARVEL R מצוידת במטען פנימי תלת-פזי בהספק של 11 קוט"ש וכן ביכולת טעינה מהירה של כ-93 קילוואט אשר תביא את הסוללה מ-30 ל-80 אחוז תוך 30 דקות.

ה-MARVEL R יימכר עם אחריות מלאה לרכב של 5 שנים או 150,000 ק"מ ועל הסוללה 8 שנים או 150,000 ק"מ. 555 הרוכשים הראשונים ייהנו ממגוון של הטבות נוספות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן