Skip to content

XP400 קטנוע האדוונצ'ר החדש של פיג'ו

ד.ל.ב מוטוספורט, משיקה את ה-XP400, קטנוע ה-SUV הראשון של המותג. ה-XP400 מגיע עם עיצוב אטרקטיבי, מנוע עוצמתי בנפח 400 סמ"ק, אבזור עשיר, נוחות גבוהה, בטיחות מרבית ויכולת שטח ממשית. המחיר החל מ 48 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית כלי הדו-גלגלי מבית פיג'ו לישראל, משיקה את הקטנוע המתקדם ביותר של המותג פיג'ו – ה- XP400 החדש. קטנוע זה, הוא לא רק הפתרון הדו-גלגלי של משפחת פיג'ו, אלא הוא נכנס אל לב אחת מהקטגוריות המבוקשות ביותר – קטנועי אדוונצ'ר והוא בולט בה מיד עם שורה ארוכה של יתרונות: עיצוב מודרני מלא אופי, מנוע ה-400 סמ"ק החזק ביותר בקטגוריה אשר מפיק 36.7 כ"ס וכן 3.9 קג"מ, רף בטיחות גבוה שכולל מערכת בלימה חזקה עם צמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים וקאליפרים רדיאליים, אבזור עשיר שכולל מסך TFT גדול עתיר פונקציות, שימושיות ונוחות גבוהה גם לזוג ברכיבות ממושכות.

 XP400 האדוונצ'ר החדש של פיג'ו (צילום דן בר דוב)
XP400 האדוונצ'ר החדש של פיג'ו (צילום דן בר דוב)

 

ה- XP400 החדש מושך תשומת לב הודות לעיצובו האתלטי. פיג'ו העניקו לו נראות ייחודית, שרירית וגבוהה שמקרבת אותו מאוד אל עולמות אופנועי האדוונצ'ר. הופעה דינמית שכזו, הנה מצרך מאוד מבוקש בקטגורית קטנועי האדוונצ'ר וה- XP400 החדש מעלה בה את הרף. מגן רוח קצר וכהה, חישוקי שפיצים עם צמיגי טיובלס פירלי סקורפיון STR Rally  (17 110/70 מלפנים, 15 160/60 מאחור) ומתלים ארוכי מהלך מבית קיאבה מעידים על יכולותיו.

מול עיני הרוכב נמצא לוח מחוונים גדול וחדשני אשר מוקם גבוה מהמקובל, במטרה להפוך אותו לנגיש ויזואלית ללא שום מאמץ עבור הרוכבים, בכל תנאי הרכיבה. על גבי לוח מחוונים זה מוצג מידע רב עבור הרוכב באופן קריא וברור ובעזרת טכנולוגיית ה-i-Connect, ניתן לקשר בקלות את הטלפון החכם ולהציג על גבי מסך ה-TFT הצבעוני הנחיות ניווט ואף לשמור מידע רב מהרכיבה באפליקציה.

XP400 קשה להתעלם מהעיצוב האתלטי (צילום דן בר דוב)
XP400 קשה להתעלם מהעיצוב האתלטי (צילום דן בר דוב)

התכנון הארגונומי המעמיק לו זכה ה- XP400 החדש הופך כל רכיבה לתענוג, עם צמד מושבים (815 מ"מ) נוחים גם ברכיבות ממושכות, מדרך הרגליים בגימור אלומיניום מציע שפע של מקום, כולל לרכיבה בעמידה בשטח עם יכולת חביקה טובה לגוף הקטנוע עם הרגליים, הכידון נמצא במרחק אשר מונע עייפות בידיים ומיגון הרוח מגן על גוף הרוכב, מקל מאוד על רכיבה במהירות גבוהה. גם הפקדים הנמצאים על ידיות האחיזה קלים, ברורים ונגישים לשימוש, מאפשרים גם ביטול של בקרת האחיזה (שלושה מצבים) בקלות לטובת רכיבת שטח. מתחת למושבים ישנם שני תאי אחסון גדולים, מסוגלים להכיל קסדה שלמה וציוד רכיבה נלווה, לצד שקע USB לטעינת הטלפון החכם במקרה הצורך. בנוסף לכך ניתן כמובן להוסיף שלל אבזור מקורי כולל ארגז אחורי עליון ושני ארגזי צד בעלי נפח הטענה גדול, כך ששום טיול לא יהיה ארוך מדי.

ה XP400 החל מ 48 אלף שח (צילום דן בר דוב)
ה XP400 החל מ 48 אלף שח (צילום דן בר דוב)

ה- XP400 החדש מצויד במנוע החזק ביותר בקטגוריה. בנפח 400 סמ"ק, מקורר נוזל ומפיק את ההספק הגבוה ביותר – 36.7 כ"ס ב-8,150 סל"ד וכן 3.9 קג"מ ב-5,400 סל"ד, מה שמבטיח רצועת כוח רחבה מאוד ותגובתיות מוחשית בכל תנאי הרכיבה. בנוסף לכך, גם צריכת דלק נמוכה במיוחד של 3.8 ליטר בלבד ל-100 ק"מ ועם מכל דלק בנפח 13.5 ליטר, טווח הרכיבה בין תדלוקים ארוך למדי. בהתאם ליכולות הגבוהות של המנוע וייעודו של ה-XP400 החדש לרכיבה גם בשטח, פיג'ו ציידו אותו במערכת בלימה חזקה המורכבת מצמד דיסקים בקוטר 295 מ"מ מלפנים הננשכים על ידי קאליפרים רדיאליים (היחיד בקטגוריה) ודיסק יחיד בקוטר 240 מ"מ מאחור, בגיבוי מערכת ABS מתקדמת וגם במערכת מתלים איכותית, כאשר מלפנים ישנו מזלג הפוך בעל קוטר של 41 מ"מ ומהלך של 140 מ"מ ומאחור בולם יחיד מעובה. בנוסף לכך, ישנה גם בקרת אחיזה הניתנת לביטול בהתאם לצורך ותנאי הדרך.

מצויד במנוע חזק בהספק של 36.7 כ"ס (צילום דן בר דוב)
מצויד במנוע חזק בהספק של 36.7 כ"ס (צילום דן בר דוב)

פיג'ו XP400 החדש יימכר בישראל עם אחריות של שנתיים ללא הגבלת קילומטרים. המחיר – לדגם ALLURE (חישוקים יצוקים): 50 אלף שח, לדגם GT (חישוקי שיחים): 52 אלך שח (50 הרוכשים הראשונים ייהנו מהנחה של אלפיים שח)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן