Skip to content

על היום שאחרי ועל ההיא עם הסמרטוט לראשה

אם תהיתם מי זו ה0רה ההזויה הזו, כן זו עם הסמרטוט על הראש שמתהדרת בתואר 0רה ומה יקרה ביום שאחרי לנתניהו, 'רעייתי' והבן שהתנדב לאיחוד והצלה (הוכחש על ידי הארגון), אענה לכם כאן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם שאלתם מה עושה האישה הזו, כן זו עם הסמרטוט על הראש שמתהדרת בתואר סרה?
*אורית סטרוק בת-62, היא אם ל11 ילדים ו- 20 נכדים וילדיה גרים בחברון ומאחזים מסביב.
*אחד מבניה, צביקי  נדון למאסר 30 חודשים על טרור יהודי, הוא נדון על הרג ילד פלסטיני.
*סטרוק מקורבת לשר האוצר, וחשוב שתשימו לב מה קרה לתקציב משרדה של אורית סטרוק עצמה – ״המשרד למשימות לאומיות״ בדיוני התקציב השבוע.

סטרוק במליאת הכנסת, (צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת)

*זהו משרד מומצא. המצאה מודרנית של נתניהו, במסגרת מלחמת ההישרדות האישית שלו לשמירת הקואליציה שתביע לו לשמור את מקומו כראש ממשלה.
*התקציב המקורי של המשרד המופרך הזה היה 133 מיליון שקל. *בשבוע שעבר, אצל גפני וכנופיות הבוזזים שלו,  דנו על ״תיקון״ של התקציב של המשרד ואז לפתע קפץ התקציב ל־343 מיליון שקל.
*שלשום, בוועדת הכספים, זה היה כבר 543 מיליון, ואילו אתמול, בהליך הסופי, התווספו לו סעיפים עמומים של רזרבות ועודפים, והתברר שהמשרד של סטרוק, המיותר מלכתחילה, יקבל 755 מיליון שקל.
*אם זה מזכיר לכם את הסיפור על הרבי ועל הכנסת העז הביתה ואח"כ הוצאתה, זה לא סתם.
*אני כבר מכיר את  התרגיל. עוד מעט יבוא סמוטריץ ויעשה בתקשורת הצגה,  איך הוא מקצץ מן המשרד המיותר הזה מאות  מיליונים והגברת סטרוק  תשאר "רק"  עם 500 מיליון ש"ח לצורך חלוקה לכל מיני עמותות עלומות ביו"ש.
*אני יודע שזה נשמע דמיוני, אבל זה לא. זה אמיתי לגמרי. שאלתי את עצמי לאחרונה, מהם תפקידיו האמיתיים של ״המשרד למשימות לאומיות״. האם זה טיפול במפוני עוטף עזה? אולי מיגון אשקלון ואופקים? או טיפול במשפחות החטופים? טיפול במשפחות השכולות? או אולי טיפול במשפחות המילואימניקים, הנקרעות עכשיו בין עורף לחזית? טעיתי. המשימה העיקרית של המשרד הזה היא ביזת אוצר המדינה כאשר ראש הממשלה הוא חטוף ובן ערובה של סמוטריץ ובן גביר, 'רעייתי' ובנו.
*בלעדיהם הוא לא ישרוד יום והוא יודע זאת, כך גם 'רעייתי' ובנו שהשתכשך עד לא מזמן בבריכה במיאמי ודפק פוזה של חובש כמתנדב באיחוד והצלה. גם הם יודעים זאת ולכן, הם כבר חושבים על היום שאחרי.. אלא מאי?, תחשבו שמדובר ביום שאחרי לטובת המדינה, לא ולא. החבורה המטורללת הזו חושבת על היום שאחרי לטובתם. כדברי לואי ה-14 שטען בפני הפרלמנט הצרפתי – "המדינה, זה אני" (מצרפתית: "L'Etat, c'est moi". אז מר ביבי, אתה עומד לגלות כי המדינה איננה אתה, והמדינה הזו תבעט באחוריך, ביום שאחרי, Read My Lips.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן