Skip to content

הדור הבא של סובארו פורסטר

מותג רכבי ה 4X4 הנמכר ביותר בישראל, עם קפיצת מדרגה משמעותית בסביבת הנהג ובעיצוב החיצוני ופנימי. הדור השישי של הסובארו פורסטר מגיע עם מערכת בטיחות מתקדמת ביותר. לראשונה הדגם מושק ראשון בעולם ביחד עם ארה"ב שבה הפורסטר הינו הדגם המוביל בקטגוריה. השדרוג המשמעותי בסביבת הנהג, באבזור, במערכת הבטיחות ובמראה החיצוני והפנימי מתווסף בתוספת מחיר של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יבואנית הרכב סמלת, משיקה את הדור החדש של הפורסטר המחיר החל מ-205,900 ש"ח, בגרסת הדור השישי שנחשף לאחרונה בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס: משופר יותר, בטיחותי יותר ומאובזר יותר.

הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)
הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)

מותג סובארו ממשיך להוביל בישראל את מכירות רכבי הבנזין בעלי הנעה כפולה 4X4 בדגש על רכבי פנאי המשלבים גם יכולות שטח אמיתיות. לפורסטר החדש מנוע בוקסר עוצמתי בנפח 2.5 ליטר המפיק 180 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה בעלת 8 יחסי העברה הניתנים לשליטה באמצעות פקדים הנמצאים מאחורי ההגה, מערכת הנעה כפולה AWD מתקדמת, וחישוקים מעוצבים בקוטר "17 ועד "19 (לראשונה בפורסטר) בהתאם לרמת הגימור.

הדור החדש של הפורסטר משווק בישראל בארבע רמות גימור, והוא מציע מגוון רחב מאוד של צבעים לרכב יחד עם עיצוב חדש המשלב טקסטורות שונות ואלמנטים צבעוניים. בנוסף, ברכב מותקנות מערכות טכנולוגיה מתקדמות ואבזור עשיר במיוחד הכולל, בין היתר: מושב נהג המתכוונן באופן חשמלי, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח, גג פנורמי נפתח, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערכת מולטימדיה StarLink הכוללת מסך מגע בגודל "11.6 עם קישוריות ל-Apple CarPlay  ו-Android Auto ויכולת שליטה ממערכת המולטימדיה במערכות הרכב השונות ובשלל אלמנטים.

הפורסטר החדש מציג אסתטיקה עיצובית חדשה לגמרי, אלגנטית ועכשווית, יחד עם שמירה על המראה המוכר. החזית כוללת שבכה קדמית בולטת, שבמרכזה מותקן הלוגו המעודכן של סובארו, אשר מתמזגת עם יחידות תאורה קומפקטיות מסוג LED. מבט מהצד חושף קווי עיצוב נועזים המדגישים את גובהו וחוסנו של הדגם החדש, וקשתות הגלגלים הבולטות מדגישות את יכולות השטח שלו. השמשה האחורית, בעלת הזווית הכהה, מאפשרת נפח הטענה משודרג.

הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)
הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)

מספר עדכונים אווירודינמיים משפרים את הביצועים והיציבות של רכב הכביש-שטח החדש: פתחים ייחודיים שהותקנו מאחורי הגלגלים הקדמיים מאפשרים יציאת אוויר בצורה קלה יותר, ובכך תורמים להפחתת מקדם הגרר וליציבות משופרת בעת הנהיגה.

תא הנוסעים של הפורסטר החדש כולל מסך מגע בולט, חומרים בעלי מרקם ייחודי שמטרתו למנוע נזקים משימוש יומיומי וחיפוי תקרה כהה שמיועד להסתיר שפשופים העלולים להגרם מהעמסה או פריקה של נוסעים ו/או מטען. קורות המכונית זכו לתכנון המבטיח שמשות גדולות ככל הניתן לטובת ראות מיטבית מתוך תא הנוסעים כלפי חוץ. כמו כן, מאחור הותקנו שמשות כהות כסטנדרט.

הפורסטר ניצב בחוד החנית  של רכבי הפנאי בעולם הודות למאפיינים ייחודים ובלעדיים כגון מערכות ה-EYESIGHT וה-X-MODE. מערכת הבטיחות האקטיבית   EYESIGHT מהדור הרביעי והאחרון מוצעת כסטנדרט בכל הדגמים וכוללת שלוש מצלמות המשמשות כעיניים נוספות לנהג, אשר יחד מסוגלות לייצר תמונה תלת ממדית לטובת יכולת זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי.

הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)
הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)

בנוסף, המערכת מסייעת להתריע לפני התנגשות חזיתית, ובעת הצורך בולמת את המכונית באופן אוטונומי. כמו כן, בעת הפעלת בקרת השיוט האדפטיבית, המערכת מסוגלת לשמור על מרחק קבוע מהרכב שנמצא לפנים ומציעה גם טכנולוגיה המאפשרת זחילה בפקקים. בנוסף לכל אלו, כוללת המערכת, התרעת סטייה מנתיב וסטיה בתוך הנתיב לצד תיקון אקטיבי, התרעה על רכבים הנמצאים ב"שטח מת",  וחיישני נסיעה לאחור מקוריים ומערכת RAB, הכוללת בלימה אוטומטית בעת זיהוי מכשול והתרעה במקרה של תנועה חוצה בעת נסיעה לאחור.

הפורסטר החדש תוכנן לשלב את היכולות והשימושיות של רכב שטח יחד עם הנוחות והיעילות של מכונית כביש. מרווח הגחון של הפורסטר החדש, העומד על 22 ס"מ, גבוה יותר מרכבי שטח רבים, אך יחד עם זאת שומר על כניסה נוחה עבור הנוסעים מלפנים ומאחור.

מערכת ההנעה הכפולה לכל הגלגלים מספקת זמן תגובה מהיר יותר, התנהגות כביש טובה יותר ושליטה גבוהה יותר הן בכביש והן בשטח. מערכת ה-X-MODE מספקת בקרת ירידה במדרון, אשר ממקסמת את בקרת האחיזה על משטחים חלקים ועליות תלולות. ברמות הגימור הגבוהות המערכת מספקת יכולות טובות יותר במגוון רחב יותר של תנאי דרך מאתגרים. מערכת למניעת התדרדרות בעת התחלת נסיעה בעליה מגיעה כסטנדרט בכל הגרסאות.

לטובת שימושיות גבוהה יותר, הפורסטר החדש כולל מושב אחורי עם משענת גב המתקפלת ביחס של 60:40. קיפול המושבים האחוריים במלואם מספק נפח הטענה שימושי של 2,210 ליטר. דלת תא המטען הרחבה מציגה סף הטענה נמוך אשר מאפשר הטענה ופריקה קלה. מסילות גג מובנות, המגיעות כסטנדרט, מספקות אפשרות נוספת לנשיאת מטען לטובת הרפתקאות שונות ומגוונות.

הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)
הפורסטר החדש (צילום באדיבות היצרן)

תא הנוסעים של הפורסטר החדש מציע מרווח ראש ורגליים נדיב, ומושבים קדמיים המספקים תמיכה גבוהה יותר לטובת הגברת הנוחות והפחתת עייפות הנהג. המושבים הקדמיים כוללים עיצוב צר המאפשר ראות טובה יותר יחד עם גישה קלה למושבים האחוריים. בנוסף, בידוד רעשים משופר מספק סביבה שקטה ונוחה יותר.

מערכת בקרת האקלים הדו-אזורית של הרכב עודכנה על מנת להתמקד במושבים שבשימוש (לעומת תא הנוסעים כולו) לטובת שיפור הנוחות והחסכון בצריכת הדלק.

בנוסף, לראשונה בסובארו, הפורסטר החדש מציע דלת תא מטען הנפתחת ללא מגע יד, באמצעות תנועת רגל.

כל רמות הגימור כוללות רשימה מקיפה של אבזור סטנדרטי כגון: מפתח חכם, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים הכוללת תצוגה עבור כל אחד מהגלגלים בנפרד, יחידות תאורה מסוג LED המתאימות את אלומת האור בהתאם לזווית ההיגוי ומספקות אור גבוה באופן אוטומטי ועוד.

בהתאם לרמת הגימור מוצע אבזור נוסף כגון: טעינה אלחוטית, מושבים מחוממים, אוורור במושבים ועוד.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן