Skip to content

רשות השידור משדרגת תדמית. תכניות חדשות ומבט לפני שמונה

החל מיום ראשון הקרוב עוברת מהדורת מבט לשעה 19:52 והיא תימשך כחצי שעה בלבד, לאחריה תגיש גאולה אבן תכנית אקטואליה חדשה "המוסף". בנסיון לצאת מהנפטלין, תחת הכותרת 'מאבק על הפריים טיים' מכריז ערוץ 1 על לוח משדרים חדש הכולל סדרות מקור וסדרות קנויות: האם זו תהייה תשובת הרשות לביקורת הקשה על ההידרדרות במצבה? מאת אורה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החל מיום ראשון הקרוב עוברת מהדורת מבט לשעה 19:52 והיא תימשך כחצי שעה בלבד, לאחריה תגיש גאולה אבן תכנית אקטואליה חדשה "המוסף". בנסיון לצאת מהנפטלין, תחת הכותרת 'מאבק על הפריים טיים' מכריז ערוץ 1 על לוח משדרים חדש הכולל סדרות מקור וסדרות קנויות: האם זו תהייה תשובת הרשות לביקורת הקשה על ההידרדרות במצבה?

מאת אורה עריף כץ

הבשורה היוצאת מבית רשות השידור מדברת על לוח משדרים חדש, שימזג יצירה ישראלית, ספורט, דרמה ותרבות, ויסתיים עם הרצועה הלילית הנוסטלגית "מנהרת הזמן" שתישען על אוצר הארכיון של הערוץ הראשון.  צריך רק לקוות ש'אוצר הארכיון' של הרשות לא יניב את אותם כדורי שינה של ערוץ 33.

בימות אמצע השבוע יוקרנו רצועות שידור כדלקמן:

19:00-17:34 – ערב טוב ישראל: תכנית המוגדרת כ'תכנית אקטואליה רכה'.

19:30-19:00 – "בואו לאכול איתי": גרסה ישראלית לתכנית הקולינריה הפופולארית come dine with me , מלווה בקריינות של שי אביבי.

בואו לאכול איתי

19:52-19:30 – "היום בספורט" : האולימפיאדה.

20:30-19:52 – "מבט", בהגשת ינון מגל ומרב מילר, עם הבטחה ליתר דינמיות במהדורה שתכלול יותר שידורים חיים ופריסה נרחבת יותר של נקודות שידור. המהדורה תנסה להתחרות בחדשות הערוצים המסחריים המשודרות גם הן משמונה בערב, כשהיתרון הבולט של הערוץ הראשון יתבטא בהעדר הפרסומות.

21:00-20:30 – "המוסף" עם גאולה אבן: תכנית אישית יחד עם צוות פרשנים ואורחים בולטים מחדשות היום.

22:00-21:00 – רצועה ישראלית: הסיפור האמיתי, מופעים מהארץ ומהעולם, פוליטיקה, מבט שני ו"יומנים": סדרה חוזרת של "יומני גבע" המיתולוגיים בהנחיית משה איבגי. הרצועה תכלול סדרה על אייכמן.

לאחריה תשודר בימי שני (החל מה-21.5 בשעה 21:00) הסדרה " 30 שקל לשעה": סדרת דרמה חדשה בת 8 פרקים שכתב יוסי מדמוני, ביימו דוד אופק ושרי עזוז והפיק חיים שריר.

שלושים שקל לשעה

הסדרה מספרת את סיפורן של שלוש נשים קשות יום, עובדות ניקיון בחברת כוח אדם, המפוטרות מעבודתן. על מנת לשרוד הן מחליטות לעקוף את המעביד שפיטר אותן, לאחד כוחות ולהציע שירות ללקוחות באופן ישיר, זאת במטרה לשרוד בעיר הגדולה. הסדרה עוקבת אחר הנשים במקום עבודתן, שלוש קומות משרדים של חברת מדיה צעירה ומצליחה בבניין רב קומות מעוצב, אותן הן מנקות מידי יום.

23:00-22:00 – רצועת הסדרות: זו תכלול את התכנית  "מחוץ לקופסה" בהנחיית עמית קוטלר, שתעסוק בתכני השידור הציבורי מאחורי הקלעים ברשתות קול ישראל ובערוץ הראשון ותארח את האנשים שמאחורי המיקרופון והמצלמה.

סדרה נוספת היא "כוכב האדם" (Human Planet) על הקשר שבין האדם לבין סביבתו הטבעית. הסדרה, מבית ה-BBC   תוקרן בימי ראשון.

כוכב אדום

בימי שלישי תעלה, זו העונה החמישית, התכנית "מפגש יוצרים" עם רוני יובל, הסוקרת את סרטי הדוקו הטובים ביותר שנעשו בשנה האחרונה ואת יוצריהם.

בימי חמישי תוקרן התכנית "יצירה סדרתית" שתוקדש לסדרות ולסרטים בנושא תרבות.

23:45-23:00 – סדרות רכש: רצועת רכש יומית-  CSI  LAS VEGAS, העונה ה-12, בכיכובו של טד דנסון, תוקרן מדי ערב בשעה 23:00 החל מיום ראשון 6.5. החל ממוצאי שבת ה- 16 במאי תוקרן סדרת דרמה בריטית "הרופא ההודי" על רופא הודי שמגיע לעיירה נידחת.

24:00-23:45 – חדשות

08:00-24:00 – "מנהרת הזמן" – לילה של נוסטלגיה בערוץ הראשון.

בימי שישי בלילה ימשיך הערוץ להקרין את הסדרה הבריטית "אחוזת דאונטון", זוכת גלובוס הזהב למיני סדרה הטובה ביותר 2012. זה יקרה אחרי אחרי מסכת משדרי הטרום ארוויזיון (מתי כבר יהיה הארוויזיון?)

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן