Skip to content

"חג המכתש" – שישי של אירועים ציבוריים ללא תשלום במצפה רמון

ביום שישי יתקיים במצפה רמון "חג המכתש" - חגיגה באווירה מדברית ללא תשלום, המוקדשת לפלא הטבע מכתש רמון, במטרה להדגיש ולהעצים את הקשר של קהילת מצפה רמון אל הסביבה הייחודית בה היא שוכנת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוגגים את "חג המכתש". מכתש רמון. צילום אמיר בלבן
חוגגים את "חג המכתש". מכתש רמון. צילום אמיר בלבן

ביום שישי יתקיים במצפה רמון "חג המכתש" – חגיגת אירועים באווירה מדברית ללא תשלום, המוקדשת לפלא הטבע מכתש רמון, במטרה להדגיש ולהעצים את הקשר של קהילת מצפה רמון אל הסביבה הייחודית בה היא שוכנת

מאת עירית רוזנבלום

ביום שישי ה-18 במאי, יקיימו בית ספר שדה הר הנגב של החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים והמועצה המקומית מצפה רמון, במצפה רמון את "חג המכתש" – חגיגה באווירה מדברית, עם שפע של פעילויות פתוחות לציבור הרחב ללא תשלום, המוקדשות לפלא הטבע המדהים מכתש רמון. מטרת האירוע היא להדגיש ולהעצים את הקשר של קהילת מצפה רמון אל הסביבה הייחודית בה היא שוכנת.

תלמידים, מדריכים, אמנים ואנשי הקהילה המקומית, ישתפו פעולה בהפנינג חווייתי עם הפנים לתיירות. במהלך היום יתקיימו במצפה רמון סיורים ללא תשלום, בהדרכת מדריכי החברה להגנת הטבע ורשות הטבע והגנים, לצד אירוע קהילתי ברובע דרכי הבשמים: דוכני הפעלה ויצירה, מרתון סרטי איכות סביבה, הופעות בגוון מקומי, הרצאה פתוחה בנושא מסעות ראשונים בנגב, תחרות צילומי מכתש ועוד. אירועי רובע דרכי הבשמים יכללו יריד מקומי ובו דוכני אמנות מקומית, דוכני הפעלה ויצירה לילדים בהפעלת מדריכי הגופים הסביבתיים ועוד.

גם לינה בבי"ס שדה

בית ספר שדה הר הנגב. צילום החברה להגנת הטבע
בית ספר שדה הר הנגב. צילום החברה להגנת הטבע

"חג המכתש" מוצע גם כסוף שבוע הכולל לינה וכלכלה בבי"ס שדה הר הנגב של החברה להגנת הטבע, בשישי ושבת. הוא כולל טיול לקראת השקיעה על שפת המכתש ובשעות החשכה ייפרש העולם המופלא של שמי המדבר בלילה ופעילות אסטרונומיה ייחודית. בשבת יתקיים טיול אל נופי המכתש הצבעוניים.

המחיר לסוף השבוע: 385 שקל לזוג ללינה וארוחת בוקר. תוספת לילד בחדר – 89 שקלים.  פרטים והרשמה: החברה להגנת הטבע – 03-6388688.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן