Skip to content

טעות נפוצה בחניה – לחיצה על ה"גז" במקום על ה"ברקס"

לא פעם רואים טעויות של נהג שבמקום לבלום וללחוץ בחניה על דוושת המעצורים, לוחץ על דוושת הדלק ומאיץ למקום אקזוטי. הצצה לעובדות ושני סיפורים עם חיוך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחת מטעויות האנוש הנפוצות בנהיגה: במקום לבלום וללחוץ בחניה על דוושת המעצורים, הנהג (או הנהגת) לוחץ על דוושת הדלק ומאיץ למקום אקזוטי. הצצה לעובדות ושני סיפורים עם חיוך

מאת דני בר

רשות הבטיחות האמריקנית, NHTSA פרסמה בתחילת השנה דו"ח שמבדל טעויות נפוצות של נהגים, על פי המגדר של הנהג. בדו"ח מצוין שכ-60% מהתאונות, שהן תוצאה של הגורם האנושי, נגרמות על ידי גברים, אולם בטעות הנפוצה של לחיצה על דוושת התאוצה ברכב במקום על דוושת הבלימה, הנשים הן הרוב – ביחס של 2 נשים טועות על כל גבר שעושה טעות זו.

האם הנתונים האלה תקפים במדינות אחרות כמו ישראל או טורקיה או סין? הנושא לא נחקר.

למען האיזון, 2 מקרים של אותה טעות:

בתחילת השבוע, בפרבר בשיקטש שעל יד איסטנבול, טורקיה, נהגת עם רכב היוקרתי והיקר, פורשה 911 טורבו, לחצה בטעות על דוושת הגז בכניסה לתחנת דלק, ובמקום לחנות ולצאת מהרכב לחנות הנוחות לקניות, היא פשוט טסה לתוך חנות הנוחות. הנהגת וחברתה שישבה לידה לא נפצעו ורק אחד מעובדי תחנת הדלק נשרט קלות.

http://www.youtube.com/watch?v=7iatgUKrsmA

ואילו בסין, נהג נסע אחורה על מנת לחנות במגרש חניה כמעט ריק, וראה זה פלא, במקום לעצור הוא פשוט האיץ אחורה לתוך אגם שליו, תוך שהוא מפריע את מנוחת הדגים.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ysGARVcnRaI#!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן