Skip to content

"אני מאוד אוהבת את בן זוגי, אבל הייתי מתה להיות עם אישה"

בפנטזיות על סקס, אנחנו מרשים לעצמנו להיות חצופים, ללא מעצורים בכל מה שאנו רוצים שיקרה לנו עמוק בין הסדינים. הפנטזיות נותנות לנו כוח דמיוני, כאילו אנחנו באמת מסוגלים לעשות הכל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"כשאני איתו במיטה, אני בכלל מפנטזת על מישהו אחר לגמרי".

"גברים במדים עושים לי את זה".

"איך הייתי רוצה שתהייה איתנו אישה נוספת במיטה".

"אני רוצה לקנות אזיקים, רוצה לכבול אותה, בפנטזיה שלי היא חסרת אונים ואני הכל יכול".

"אני מפנטז על כהות עור".

"הייתי רוצה להיות זבוב על הקיר כשהשכנה שלי מתקלחת".

"אני רוצה לעשות את זה במגרש חנייה ריק מאדם, בשעת לילה מאוחרת, תוך כדי פחד מלווה באדרנלין שמישהו יופיע פתאום ויראה אותנו".

"אני מאוד אוהבת את בן זוגי, אבל הייתי מתה להיות עם אישה במיטה, בלעדיו".

"הייתי רוצה שתהייה לי משקפת, כדי שאוכל להציץ מהחלון על זוגות אחרים".

יו לורי
מי יתנני יו לורי (צילם: דין לנר)

אלו רק דוגמאות בודדות מיני אינספור פנטזיות מיניות שיש לנו. כולנו מפנטזים, בין אם יותר או פחות, מפנטזים על הצלחה בקריירה, על כך להיות צעירים לנצח, על הרבה כסף שמתגלגל לנו באצבעות, ובכלל, בכל מה שאנחנו נוגעים בחיים, אנחנו מפנטזים על יותר. יותר מכל דבר.

סקס, אנחנו מפנטזים המון על סקס. עם מי אנחנו עושים סקס, ומה קורה כשאנחנו עושים סקס, בין אם אנחנו מצויידים בבני זוג, או לא,  אין זה ממש משנה, סקס תמיד היה פתח לפנטזיות הכי כמוסות שלנו, כל מה שאנחנו רוצים לממש ובדרך כלל פוחדים.

מי מאיתנו לא פינטז פעם על השכן, הבוסית, שחקנית קולנוע, הגבר הנאה שהיה לפנינו בתור, האקס, האח של החברה הכי טובה וכן הלאה וכן הלאה.

בפנטזיות על סקס, אנחנו מרשים לעצמנו לצלול הכי עמוק שיש, להיות חצופים, ללא מעצורים בכל מה שאנו רוצים שיקרה לנו עמוק בין הסדינים. היכן בדיוק שיגעו בנו, ינשקו ויאהבו, יגלו את נקודות העונג הכי כמוסות ולא ירפו עד לאורגזמה הנכספת.

פנטזיות מיניות נותנות דרור לתשוקות שלנו ועוזרות לנו לא פעם להתגבר על חסכים מיניים. הן נותנת לנו כוח דמיוני, שאנחנו באמת מסוגלים לעשות הכל, כל מה שנרצה לחוות, גם אם בעיני אחרים זו סטייה ועיוות.

האהבה כבודה במקומה מונח, וגם החיבוק שאחרי

פנטזיות בסקס אינן נחלתם הבלעדית של הגברים, ונשים אינן חולמות רק על אהבה ורומנטיקה. משיחות שניהלתי עם חברות ועם נשים בכלל, אין זה כך. האהבה כבודה במקומה מונח, וגם החיבוק שאחרי, אבל בסקס עצמו, נשים מפנטזות לא פחות, ולעיתים אפילו הרבה יותר נועז.

נשים רבות מתביישות להגיד לבן הזוג שלהן מה הן אוהבות במיטה, ובלית ברירה נשארות עם הפנטזיות על העץ ועם תסכול תמידי ביד.

ככל שאנחנו יותר בטוחים ופתוחים במיניות שלנו, אוהבים סקס ולהרגיש סקסיים, ללא קשר למראה שלנו, למשקל ולמקצוע שלנו, הבושה לא תתפוס מקום מרכזי, ובמקומה נוכל ביתר קלות לשתף את הפרטנרים שלנו בפנטזיות.

פנטזיות מוסיפות תבלינים לחיי המין שלנו, אין בכך שום רע. ברגע ששני בני זוג, מדברים על הכל, כולל הפנטזיות, היכולת "לשבור שיגרה" מאוד מהנה ומהווה תוספת נעימה לחיי מין פעילים.

מובן שלא הכל ורוד. הרבה פנטזיות, אם ימומשו, עלולות לפגוע פגיעה חמורה  ברגשות של בן/בת הזוג. רבים מהגברים ומהנשים מעוניינים להוסיף עוד אחד או אחת למיטה, אך יודעים שאפשר לנחש איך זה יתחיל, אבל אי אפשר לדעת איך זה ייגמר. גם כשהם מסכימים על כך, אחר כך יכולה להיווצר נקודת אל-חזור, כי במקום שבו מעורבים רגשות של קנאה וחרדת נטישה, קשה לממש פנטזיות כאלה.

אנשים שרוצים להישאר במערכת זוגית בריאה ויציבה מוותרים לא אחת על מימוש הפנטזיות ה"אחרות" שלהם, אך דואגים לממש פנטזיות ברוח האינטימיות הזוגית ומה שאפשר לעשות בתוכה.

האם בכלל כדאי לממש את הפנטזיות?

ישנו פתגם האומר: "הישמרו בחלומותיכם, הם עוד עלולים להתגשם". כך גם טוענים לא מעט לגבי פנטזיות מיניות. מה שאני מפנטז ביני לבין עצמי, ניחא, אך מי ערב לי שאכן, אם ארצה לממש, זה יהיה אותו הדבר? אולי זאת תהייה נפילה גדולה? הרי המציאות אינה עולה בקנה אחד עם הדמיון.

אנשים חוששים לספר ולתאר מה רץ אצלם במוח

ישנו גם הפחד להיחשף. הרי איבר המין הגדול ביותר שיש לנו בגוף הוא המוח, הכל מתחיל ונגמר בראש. אנשים חוששים לספר ולתאר מה רץ אצלם במוח, פוחדים ממה יגידו ואיך יגיבו.

פנטזיה שלא כל כך קשה לממש (צילום: FreeDigitalPhotos.net)

לא תמיד מערכות זוגיות מגיעות לפתיחות מאוד אינטימית בכל מה שנוגע למימוש פנטזיות במיטה. ככל שנהייה זמן רב יותר עם אותו בן/בת זוג, נכיר יותר טוב אותו ואת גופו, נוכל לדבר ישירות על פנטזיות שלנו.

לא את כל הפנטזיות חייבים לממש. הנהדר בפנטזיות שהן פנטסטיות. רוב הגברים ימשיכו לפנטז על שלישיה עם שתי נשים, פנטזיות בעיקר ללא רגש או מחוייבות, ורוב הנשים ימשיכו לפנטז על גבר מסוקס בעל אצבעות כסף ולשון מזהב, שיביא אותן למחוזות בלתי שגרתיים ויוציא מהן רעידות וטלטלות גבוהות ביותר על פי סולם דיכטר –  ובנוסף גם יאהב אותן, יעריך אותן ויביא פרחים בכל יום שישי.

העניין סביב פנטזיות לא פעם מקבל היבט רציני למדי, ואצל חלק מהאנשים הוא אפילו טאבו. הומור יכול לתרום ולהביס את הבושה ואת המבוכה, שממילא שוררת לפעמים במיטה.

מימשתם? טוב מאוד. לא מימשתם? עוד לא מאוחר, היו כנים עם עצמכם ועם בני הזוג שלכם ואולי תחוו הפתעות נעימות ותצחקו כל הדרך אל המיטה. או אל היער. או בארמון הנוצץ.

ואם לא? אין שום חוק האוסר, בזמן שאתם במיטה, לפנטז בחשאי, כל אחד על מה שמתחשק לו או לה.

צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן