Skip to content

קדימה בקמפיין חדש: קדימה לשרת, נתניהו משתמט

הקמפיין של קדימה יימשך שבועיים על כ-800 אוטובוסים בקווים עירוניים בכל רחבי הארץ. במקביל יוקם שוב מאהל הפראיירים מול משרד הביטחון - בדרישה לשלוח צווי גיוס לחרדים החל מה-1 באוגוסט, שבו יפוג תוקפו של חוק טל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנועת קדימה יוצאת בקמפיין חדש למען השוויון בנטל ונגד חוק ההשתמטות של ראש הממשלה, תחת הסיסמה: "קדימה לשרת, נתניהו משתמט". הקמפיין יימשך שבועיים על כ-800 אוטובוסים בקווים עירוניים בכל רחבי הארץ.

"בדיוק בעוד שבוע פג תוקפו של חוק טל, ולנתניהו אין ולא יהיה רוב להעביר את חוק ההשתמטות שלו", נמסר מקדימה, "קדימה תתנגד לחוק ההשתמטות של נתניהו, שבחר במשתמטים על פני מעמד הביניים המשרת, התורם ומשלם המיסים. קדימה מציבה עצמה עם דרישת הרוב הציוני והממלכתי, שדורש חלוקת שווה בנול ושוויון בשירות".

במקביל מחדשים גם "הפראיירים" את הקמפיין שלהם ומחר יעבור המאהל שלהם אל מול משרד הביטחון – בשער משרד הביטחון של הקריה, מתחת לגשר הולכי הרגל המגיע ממרכז עזריאלי.

הקמפיין של מטה לשוויון בנטל נפתח בדרישה לשלוח, החל מה-1 באוגוסט, צווי גיוס לכל החרדים בגיל 17 ולגייס בתוך שנה את כל החרדים שנהנו מפטור. "ברור שכל ניסיונות נתניהו והזגזגן התורן יעלון נכשלו", אומרים הפראיירים. "עכשיו, הגיע הזמן לפעול על פי הנחיות בג"ץ ודרישת הציבור. צה"ל, כאשר הוא מקבל הוראה – יודע לעמוד בה בהצלחה. אנחנו מזכירים לשר הביטחון ברק, אבי חוק טל, שסוף סוף יש לו הזדמנות לקיים את הבטחתו משנת 98', עם אחד גיוס אחד, ולהביא לגיוס החרדים למען חברה ישראלית שוויונית וסולידרית יותר".

 ביום רביעי בשבוע הבא, ב-1 באוגוסט, ייצאו חברי המטה למאבק בחוק טל, למבצע "פתיחת ציר" מהכניסה לבני ברק – צומת קוקה קולה לכיוון הבקו"ם בתל השומר.  המטרה היא לקרוא לנוער  החרדי להטות כתף ולקיים את הכתוב בספר "במדבר ל"ב ו' – "האחיכם יצאו למלחמה ואתם תשבו פה?"

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן