Skip to content

שני אזרחים זרים חשודים באונס צעירה בתל אביב

המתלוננת טוענת שהתבקשה לעזור להם לטפל בתינוק וכשהגיעה לעזור, נאנסה. השניים טוענים שהאישה עובדת במכון עיסוי ומין והיחסים בוצעו בהסכמה ותמורת תשלום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני אזרחים זרים, תושבי אריתיראה, נעצרו היום (חמישי), לאחר שאישה בת 39 התלוננה כי אתמול (רביעי) נאנסה בשעות הבוקר בידי אחד מהם בעוד השני מתצפת ושומר. המקרה אירע ברחוב המסגר 8 בתל אביב. בחקירתו קשר אחד מהשניים את עצמו לאירוע. עו"ד שירן ברגמן מהסנגוריה הציבורית הודיע, כי מרשו מכחיש את המיוחס לו וכי לא ביצע דבר שלא בהסכמה.

 לדברי המתלוננת, תושבת כפר סבא, היא הגיעה אתמול בבוקר לרחוב המסגר. שם פגשה את שני החשודים. השניים פנו אליה וביקשו את עזרתה בטיפול בתינוק, הובילו אותה למבנה נטוש, שם התנפל עליה אחד מהחשודים ואנס אותה בעוד חברו שומר. לפי עדותה, היא ניסתה להימלט אך השנים הצליחו למנוע ממנה לברוח. לאחר שהחשוד השני לא הצליח לבצע בה אונס, נמלטו השניים מהמקום.

 אתמול בערב הגיעו שוטרי תל אביב יחד עם המתלוננת לזירת האירוע ואז היא הבחינה באחד מהחשודים וזיהתה אותו. החשוד נעצר והובא היום להארכת מעצר. היום (חמישי) בצהריים נעצר אזרח זר נוסף ,החשוד שיחד עם חברו ביצע את האונס.

מחקירת החשודים עולה, כי גרסת השניים לאירוע שונה משל המתלוננת. לטענתם, האישה עובדת במכון עיסוי ומין, והסכימה לקיים יחסי מין עם השניים בתמורה למאה וחמישים שקלים כל אחד. המשטרה צפויה לערוך עימות  בין החשודים למתלוננת. יצוין כי האישה נלקחה לבית החולים בלינסון כשעל גופה נראים סימני חבלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן