Skip to content

רצח את אחותו כי "לא היה מרוצה מהתנהגותה"

צעירה בת 22 מטירה נרצחה, ככל הנראה על ידי אחיה. הוא דקר את האחות לאחר ששוחחה בטלפון עם גבר. האח נמלט, נעצר והודה כי ביצע את הרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אימאן עבדל חי, צעירה בת 22 תושבת טירה שמשולש, נדקרה הלילה (ראשון), למוות בביתה, ככל הנראה על ידי אחיה (19), שכעס על כך ש"פגעה בכבוד המשפחה". מותה נקבע בבית החולים מאיר בכפר סבא. האח נעצר לאחר שנמלט מהזירה ומבירור ראשוני במשטרה נמסר, כי עקב סכסוך בין שניהם רצח אותה האח כי "לא היה מרוצה מהתנהגותה".

סמוך לשלוש לפנות בוקר הוזעקו כוחות מד"א לטפל בצעירה שנדקרה מספר פעמים בגופה. צוות מד"א מצא אותה במצב קשה ופינה אותה בבהילות לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. אחיה הצעיר של הנרצחת נמלט מהבית ונמצא מסתתר בבית קרובת משפחה. מהמשטרה נמסר כי בחקירה ראשונית הוא הודה במעשה וטען כי דקר אותה בלהט ויכוח שפרץ ביניהם. עוד נודע, כי סמוך לאחת וחצי לפנות בוקר שמע האח את אחותו משוחחת בטלפון עם גבר. הוא תבע ממנה להפסיק מייד את השיחה וכשלא נענה מיידית, דקר אותה ונמלט. משטרת ישראל תחמה את זירת האירוע וחוקרת את המעשה.

לפני כשבועיים רצח משה גדליה (36) את אשתו דקלה (33) מול עיני בנותיהם. הוא ניסה להתאבד על ידי שתיית בנזין בבית העלמין הסמוך, שם נעצר ופונה לבית החולים העמק בעפולה. ביום שלישי שעבר הוארך מעצרו ב-16 ימים בבית משפט השלום בנצרת. בדיון בבית משפט השלום בנצרת החליטה השופטת, לילי גפר, לשלוח את גדליה לבדיקה פסיכיאטרית, כדי לבחון את מצבו הנפשי בעת ביצוע הרצח. "החשוד נמצא במצב נפשי קשה ומורכב, הוא אינו זוכר את אותו לילה נורא ומתקשה לדבר על מה שאירע", טענה פרקליטתו, עו"ד תמי אולמן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן