Skip to content

מלונות פתאל נפרדים מהזיכיון של קלאב מד באילת

רשת מלונות פתאל וקלאב מד לא חידשו את הסכם הזכיינות ביניהם במלון קורל ביץ' באילת. פתאל משיקה מותג עצמאי שיחליף את קלאב מד ויספק חופשה על בסיס אולטרה הכל כלול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת מלונות פתאל וקלאב מד לא חידשו את הסכם הזכיינות ביניהם במלון קורל ביץ' באילת. פתאל משיקה מותג עצמאי שיספק חופשה על בסיס אולטרה הכל כלול, קצת בדומה למאפייני קלאב מד

מאת עירית רוזנבלום

רשת מלונות פתאל ורשת קלאב מד לא חידשו את הסכם הזכיינות ביניהם במלון קורל ביץ' באילת. רשת מלונות ישרוטל המתחרה ניהלה לפני חודשים אחדים מגעים עם קלאב מד לגבי הפיכת מלון הנסיכה לקלאב מד, אך המגעים טרם הבשילו לצעדים ממשיים.

כפי שפורסם במגפון, ברשות הטבע והגנים אומרים שהקרקע שעליה פעל קלאב מד באכזיב חזר לרשותם וקלאב מד לא יפעל שם עוד. בקלאב מד הכחישו. בכל מקרה, כרגע אין קלאב מד פעיל בישראל.

הלוגו של קורל ביץ' קלאב החדש של פתאל באילת. הכל כלול, גם משקאות מתוצאת חוץ

לדברי הבעלים של רשת מלונות פתאל, דוד פתאל, "הסיבה המרכזית לאי חידוש ההסכם היא שהקהל העיקרי כיום בתיירות לישראל הוא התיירות מרוסיה, וקלאב מד לא שיווקו את הקלאב בישראל ביעד זה. מספר התיירים הלך ופחת. למעט מצרפת, הגיע קהל מועט מאד גם ממדינות אחרות, לכן בהסכמה עם קלאב מד החלטנו על דרך אחרת".

פתאל משיקה מותג עצמאי שיחליף את קלאב מד ויספק חופשה על בסיס אולטרה הכל כלול.

 

 

לדברי פתאל, המותג החדש –  U קורל ביץ' קלאב – יספק את קונספט האירוח הרחב המשודרג והמגוון ביותר הקיים כיום בישראל, שיתפרס על כל התחומים: אווירה, בידור, פעילות לילדים, בתחום הקולינריה (כולל משקאות מתוצרת חוץ) וספורט. לצד הקונספט החדש, מתכוונת הרשת להשקיע כ-20 מיליון שקל בשיפוץ ובשדרוג המלון.

חרף ההתנתקות מהמותג קלאב מד, נראה שהמותג החדש מושפע ממנו לא מעט, כמו באירוח פעוטות בני חודשים אחדים, בידור מוגבר והתמקדות בשורה של ענפי ספורט.

 

מימין, רפי שדה, מנכ"ל רשת פתאל ודוד פתאל, הבעלים של הרשת. צילום: רפי מיכאלי

מחירי קורל ביץ' קלאב ינועו בין 1,800-800 שקלים לזוג בחדר, לפי איכות החדר ועונת השנה, כאשר ילדים בחדר הורים משלמים חצי מחיר. לדברי מנכ"ל רשת פתאל, רפי שדה, הרשת נמצאת במשא ומתן להפעלת טיסות צ'רטר למלון ממוסקבה וסנט פטרסבורג, כמו גם מצרפת, אנגליה וגרמניה "על מנת להעשיר את האווירה הבינלאומית".

הסמנכ"ל לשיווק של הרשת, רוני אלוני, הוסיף כי חרף ההאטה הכלכלית המסתמנת, דווקא בתקופות כלכליות קשות אנשים מחפשים נופש עם עלות חבילה כוללת וידועה מראש. פתאל הוסיף שלמעט תקופת הקיץ והחגים, מחירי המלונות בישראל זולים מאלה של המלונות היווניים, שהחליפו את הקלאבים של טורקיה, ורמתם טובה יותר. "אנחנו יכולים להתמודד בצורה יפה גם עם המלונות בחו"ל", אמר.

רשת מלונות פתאל דיווחה במסיבת העיתונאים, כי סיימה את שנת 2011  בהיקף הכנסות של 1.6 מיליארד שקלים, גידול של כ- 7% בהשוואה לשנת 2010 . באירופה הסתיימה פעילות החברה ב-700 מיליון שקלים, גידול של  12% לעומת אשתקד.

במסיבת העיתונאים גם הוצגו נתוני מדד "מרקטסט", אשר בוחן מדי שנה את חוויית הלקוח בענפים השונים במשק, ובהם את ענף המלונאות. מסיכום המדדים שדורגו במקום הראשון עולה, כי שתי רשתות מובילות את הענף: רשת דן – המובילה בשמונה מדדים ורשת פתאל המובילה בששה מדדים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן