Skip to content

למרות חבלות ההאקר הסעודי: חברת PayPal לא תישאר בדד

שיתוף פעולה ראשון בין כרטיס אשראי ישראלי לחברת PayPal; לקוחות "הכרטיס", כרטיס האשראי של מזרחי טפחות, יקבלו 50 שקל מתנה לקניות באינטרנט בפתיחת חשבון PayPal  מאת רונית שימרון חשיפת כרטיסי האשראי על ידי ההאקר הסעודי הגבירה את החשש בקרב הצרכנים הישראלים מפני רכישות מקוונות. למרות האווירה, ואולי בהשפעתה, יוצא מזרחי-טפחות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שיתוף פעולה ראשון בין כרטיס אשראי ישראלי לחברת PayPal; לקוחות "הכרטיס", כרטיס האשראי של מזרחי טפחות, יקבלו 50 שקל מתנה לקניות באינטרנט בפתיחת חשבון PayPal

 מאת רונית שימרון

חשיפת כרטיסי האשראי על ידי ההאקר הסעודי הגבירה את החשש בקרב הצרכנים הישראלים מפני רכישות מקוונות. למרות האווירה, ואולי בהשפעתה, יוצא מזרחי-טפחות בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ עם חברת PayPal.

במסגרת שיתוף הפעולה יקבלו לקוחות "הכרטיס", כרטיס האשראי של מזרחי טפחות, 50 שקל מתנה לקניות באינטרנט בפתיחת חשבון PayPal. לקוחות אשר יהיו מעוניינים לזכות בהטבה יוכלו להיכנס לאתר הבית של מזרחי-טפחות (www.mizrahi-tefahot.co.il) ולהירשם לשירות.

מזרחי טפחות

במזרחי טפחות מציינים כי זהו שיתוף פעולה ראשון בין כרטיס אשראי ישראלי לחברת  PayPal   .PayPal, מקבוצת eBay, היא חברה בינלאומית מובילה לתשלומים באינטרנט, עם יותר מ-100 מיליון חשבונות פעילים ב-190מדינות.

בחודש המבצעים הטכנולוגיים ב"כרטיס" יעניק הבנק ללקוחותיו שני מבצעים נוספים: הנחה משמעותית בקניית טלוויזיית LCD של סמסונג ברשת א.ל.מ – 2,830 שקל במקום 4,200 שקל +5% הנחה נוספים במעמד החיוב! ובנוסף, הנחות משמעותיות בקניית מכשירים וציוד סלולארי ברשת דינאמיקה סלולר – 50% הנחה על קניית אביזרים, ועשרות אחוזי הנחה על קניית מכשיר סלולארי של סמסונג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן