Skip to content

לאתר בקליק את היעדים המוזלים של איזי ג'ט

איזי ג'ט משיקה מנוע חיפוש חדש על גבי מפה "Inspire Me" - לחיפוש יעד הטיול המושלם. מנוע החיפוש מאפשר לגולשים לאתר החברה easyJet.com לאתר יעדים במהירות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איזי ג'ט, חברת התעופה הגדולה בבריטניה, משיקה מנוע חיפוש חדש על גבי מפה, שמטרתו להעניק השראה לגולשים במציאת יעד הטיול המושלם עבורם – והכל בלחיצת עכבר. "Inspire Me", יספק לגולשים רעיונות בהתאם לתקציב שלהם וסוג הטיול המבוקש.

סמלים אוניברסלים קלים

הם על המפה. לקבל השראה מן היעדים
הם על המפה. לקבל השראה מן היעדים

מנוע החיפוש החדש מאפשר לגולשים לאתר החברה easyJet.com להגדיר מספר קריטריונים לחיפוש בצורה פשוטה ומהירה. לשם כך נעשה שימוש בסמלים אוניברסאליים קלים לזיהוי כמו לבבות לטיולים רומנטיים, או שמש לטיולי חופים. בדרך זו יכולים הגולשים לצמצם את אפשרויות החיפוש ליעדים המתאימים להם, בהתאם לתקציב שברשותם, ולמצוא בפשטות את הטיול המושלם עבורם. הקלקה על היעד חושפת קישורית המובילה ישירות למרכז ההזמנות המקוון של איזי ג'ט, או לחיפוש חדש.

לקבל רעיונות מ-Inspire Me

"מטרתנו באיזי ג'ט היא תמיד להפוך את הטיול לפשוט ומשתלם עבור 400 מיליון המבקרים באתר שלנו מדי שנה. אנו יודעים שכ-40% מהלקוחות שלנו שמגיעים דרך easyJet.com, יודעים שהם רוצים לטייל, אבל לא בטוחים לאן. 'Inspire Me' יאפשר להם לקבל רעיונות מתוך מבחר של 600 היעדים שאנו מציעים, שעל רבים מהם הם אפילו לא חשבו קודם", מסביר יו איטקן, המנהל המסחרי של איזי ג'ט בריטניה.

easyJet.com הוא האתר עם מספר הכניסות הרב ביותר מבין אתרי חברות התעופה בבריטניה ומדורג שלישי בעולם מבחינת שאילות חיפוש מבין חברות התעופה. בשנה הקודמת איזי ג'ט השיקה אפליקציה לטלפונים חכמים, שאותה הורידו יותר מ- 2.8 מיליון איש. האפליקציה, שהיא המהירה ביותר בתעשייה, מאפשרת ללקוחות לחפש ולהזמין טיסות כמו גם לשנות ולבדוק את פרטי הטיסה, להוסיף מטען, להוסיף קדימות בעלייה למטוס (Speedy Boarding) ולבצע רישום לטיסה (Check in).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן