Skip to content

"עוד מעט אתה מת!" איומים על ח"כ אחמד טיבי

ח"כ אחמד טיבי גילה שדף הפייסבוק לו התמלא באיומים על חייו. הוא הגיש תלונה לקצין הכנסת ותבע לערוך חקירה. האיומים, כנראה על רקע תגובותיו של טיבי לפרשת אנסטסיה מיכאלי מאת צבי זינגר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ח"כ אחמד טיבי גילה שדף הפייסבוק לו התמלא באיומים על חייו. הוא הגיש תלונה לקצין הכנסת ותבע לערוך חקירה. האיומים, כנראה על רקע תגובותיו של טיבי לפרשת אנסטסיה מיכאלי

מאת צבי זינגר

"אתה וכל המחבלים, יבוא יומכם בעז"ה", "עוד מעט אתה מת", "טיבי, ימכוער, כדי שתברח מפה למה עוד מעט יהרגו אותך".  איומים אלה ודומים להם קיבל ח"כ אחמד טיבי (רע"ם-תע"ל) בדף האוהדים שלו בימים האחרונים. זאת, ככל הנראה בתגובה על נאומו של ח"כ טיבי, בשבוע שעבר, שהגיב על תקרית שפיכת המים ע"י ח"כ אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו).

ח"כ טיבי אמר  "לאנסטסיה נפגעה האינסטלציה" ובתגובה גם פורסמה תמונת הפוטומונטאז', שפורסמה בעמוד הפייסבוק של אוהדי ח"כ טיבי בה הוא נראה ביחד עם ח"כ ראלב מג'אדלה, מתיז מים מזרנוק על ח"כ אנסטסיה מיכאלי.

האיומים על חיי ח"כ טיבי, מתוך עמוד הפייסבוק של אוהדיו

הבוקר הגיש ח"כ טיבי תלונה על האיומים לקצין הכנסת בדרישה כי העניין ייחקר. נראה שהמשטרה לא תתקשה להגיע למאיימים, שפרטיהם גלויים לעין.
מלשכתו של ח"כ טיבי נמסר הבוקר: "לצערנו מדי פעם מתקבלים איומים על ח"כ טיבי אך הפעם האיומים בדף הפייסבוק היו בוטים, ואף עם שמות. אני מקווה שהמשטרה תגיע למאיימים במהרה. גל עכור שוטף את הארץ וההסתה נגד הח"כים הערבים נותנת את אותותיה ומביאה להתרת דמם של נבחרי הציבור הערבים. ח"כ טיבי כמובן לא יירתע או יישנה את עמדותיו בשל איומים על חייו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן