Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 15 באפריל, 2016

אבי הכלה, רקדניות ה-L.A. קליפרס, ילדי הג'אנק פוד – מי האשם?, אנחנו המילרים, אהבה וחסד, סאן אנדראס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 אבי הכלה Father Of The Bride, ערוץ Yes5 

רימייק של סרט מצליח משנות החמישים, בכיכובו של ספנסר טרייסי. בתם של ג'ורג' ונינה עומדת להתחתן. ג'ורג' הוא אב לחוץ, המתקשה לקבל את עובדת הפיכת בתו לאשה נשואה וההכנות לחתונה הנוצצת, שאמורה להתקיים בביתם של ג'ורג ונינה, לא מקלות על המצב. שחקנים: סטיב מרטיןדיאן קיטוןמרטין שורט. במאי: צ'רלס שייר ("בייבי בום"). ארה"ב, 1991. הסרט אמנם לא ברמה של המקורי עם טרייסי, אך עדיין משעשע ומבדר, בעיקר בזכות מרטין ושורט. ציון: 

17:30 רקדניות ה-L.A. קליפרס | L.A. Clippers Dance Squad, ערוץ !E 

סדרת דוקו ריאליטי על מאחורי הקלעים של עולם הקבוצות המקצועיות של הרקדניות-מעודדות, עולם תחרותי לא פחות מעולמם של שחקנים ה-NBA על המגרש. הצופים יזכו להצצה חסרת תקדים לחייהן של הרקדניות, ויראו כמה קשה להתקבל וקשה עוד יותר לעבוד באחת הקבוצות המובילות בענף. הרקדניות של ה-L.A. קליפרס מייצגת את אחת הקבוצות הבולטות בליגת ה-NBA ונדרשות להצטיין על המגרש ומחוצה לו. הסדרה עוקבת אחר הכוכבות העולות של הקבוצה, מהאודישנים המלחיצים, האימונים המפרכים, מערכות היחסים בתוכה, והניסיונות לאזן בין קריירה מלחיצה וחיים פרטיים. הסדרה נפתחת בקיץ, כשמאות רקדניות מלאות תקווה מגיעות מכל רחבי ארה"ב להיבחן למקומות הספורים בנבחרת היוקרתית, חלקן ותיקות שנלחמות לקבל את המקום שלהן בחזרה וחלקן מגיעות לראשונה ללוס אנג'לס, לנסות הגשים את חלום חייהן. אחרי שמרכיבים את הקבוצה, הרגשות, האמביציה וכוח הסבל של הבנות יעמדו למבחן בשעות הארוכות והקשות של האימונים. כשהעונה תתקדם, נבחין שדרושים הרבה יותר מחוש קצב וכשרון ריקוד, כדי להישאר בקבוצה.

21:30 ילדי הג'אנק פוד – מי האשם? | Junk Food Kids, ערוץ הבריאות 

כשליש מהילדים בבריטניה כיום הם כבדי משקל. הסרט יתלווה אל כמה מקורבנות הסטטיסטיקה, ביניהם טלולה בת ה-4 אשר שיניה רקובות מאי-צחצוח, ראג' בן ה-13 אשר סובל ממחלה הנקראת כבד שומני ופביה בת ה-13, שנראה שלא אכפת לה מהגודל העצום אליו הגיעה.

22:00 אנחנו המילרים | We're The Millers, ערוץ Yes2 

קומדיית פשע. סוחר סמים בטלן שנקלע לחוב מול הספק שלו, מתחייב לנסוע למקסיקו להביא את המשלוח הבא. כדי להערים על משטרת הגבולות הוא מחליט לצרף אליו למסע את שכנתו החשפנית ושני נערים אבודים, ולהעמיד פנים שהם משפחה תמימה בחופשה. בקרוואן משפחתי, יוצאים ארבעת הלוזרים למשימה מעבר לגבול, וכצפוי הכל הולך להשתבש בדרך. שחקנים: ג'ניפר אניסטוןאמה רוברטסג'ייסון סודייקיס, וויל פולטר, אד הלמס. במאי: רוסן מרשל תרבר. ארה"ב, 2013. הסרט אינו קומדיה באמת נוראה. אם אתם מחפשים לצחוק, ולא איכפת לכם מכמה גיחוכים פה ושם, אפשר להצדיק את הצפייה. המשחק טוב, והופעות האורחים בסרט עוד יותר טובות. "אנחנו המילרים" בהחלט לא יהיה הסרט הטוב ביותר שראיתם השנה, אבל למי שמחפש משהו קליל, אוורירי ומהנה, יוכל למצוא ערך כלשהו בחיי משפחת מילר. ציון: 

22:00 אהבה וחסד | Love and Mercy, ערוץ Yes3 

הסרט מלווה את הזמר בריאן וויליאמס בשתי נקודות זמן בקריירה שלו – האחת בצעירותו, כאשר היה הרוח החיה מאחורי הביץ' בויז ופרש מהופעות על מנת להקליט את אלבום המופת 'Pet Sounds', עבודה שגרמה לדרדור במצבו הנפשי. השנייה – שנים מאוחר יותר, ווילסון הוא שבר כלי, נתון תחת מרותו של פסיכיאטר מפוקפק שמעמיס אותו בתרופות וגונב את כספו. אז הוא פוגש ומתאהב במוכרת מכוניות טובת לב, שמבינה את המצוקה בה הוא נתון ועושה הכל כדי להציל אותו ולעזור לו לחזור וליצור מוזיקה. שחקנים: ג'ון קיוזאק, פול דאנואליזבת בנקספול ג'יאמטי. במאי: ביל פולאד. ארה"ב, 2015. סרט מרתק, טראגי ומלא השראה. ציון: 

22:00 סן אנדראס | San Andreas, ערוץ Hot גולד 

מותחן פעולה. ריימונד גיינס הוא טייס מסוק במחלקת החילוץ וההצלה של מכבי האש. בזמן שהוא נמצא באחת המשימות הנועזות שלו, מומחים לססמולוגיה מתחילים לגלות סימנים מדאיגים במיוחד המעידים על סיכוי לשורת רעידות אדמה בעוצמה אדירה שמסכנות את לוס אנג'לס וסן-פרנסיסקו. בשעה שרעידת האדמה מתחילה להכות בחוף המערבי של ארה"ב, ריימונד מקבל שיחה דחופה מאשתו, שעומדת להתגרש ממנו וחיה עם גבר אחר. לאחר שהוא מסייע לאשתו בלוס אנג'לס, השניים יוצאים יחדיו לחלץ את בתם המשותפת שנמצא בלב הסכנה בסן-פרנסיסקו. המצב מחמיר כשרעידות האדמה אינן פוסקות וגורמות להרס במימדים עצומים – מה שנראה כרעידת האדמה הקטלנית ביותר שהתרחשה באזור מוכה הרעידות. כשבניינים סביבו מתמוטטים, ריימונד אינו אומר נואש ומנסה לאתר את בתו בתוך הקטסטרופה ולצאת עמה לאזור בטוח. מעל 100 מיליון דולר הושקעו בסרט, שכולל אפקטים ומחזות הרס מרשימים. שחקנים: דוויין ג'ונסוןקרלה גוג'ינוקיילי מינוגפול ג'יאמטי. בימוי: בראד פייטון. ארה"ב, 2015. גם האפקטים המיוחדים לא מצילים את הסרט הכושל מהתרסקות קטלנית. ציון: 

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן