Skip to content

טביעת עין 4: בין עיצוב לאופנה

דברים שמשכו את תשומת לבי בשבוע החולף. שיגעון השאגי, "ההוביט" - גם בגרסת הדלתות, H&O בקולקצית ניאון, תרסיסי פלפל מעוצבים, וגם מיזונו וטימברלנד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 שיגעון השאגי

פאשוניסטה, כבר רכשת שטיח "שאגי" אליפטי הביתה? החל מ- 49.99 ש"ח ברשת "הרמוניה לבית". צילום: אפרת אשל
פאשוניסטה, כבר רכשת שטיח "שאגי" אליפטי הביתה? החל מ- 49.99 ש"ח ברשת "הרמוניה לבית". צילום: אפרת אשל

עולם השטיחים מתנהג כמו עולם האופנה: כל עונה מושקות קולקציות חדשות של שטיחים בהתאם לטרנדים השולטים. עם זאת, יש גם להיטים חוצי עונות ושנים, כמו שטיחי "השאגי" – שטיחים במראה ספגטי עשויים 100% פוליאסטר. תוכלו לדעת אם ה"שאגי" שלפניכם איכותי בקלות: משכו בשערות שלו. שערות הספגטי לא אמורות לנשור או להיתלש גם במשיכה חזקה. צבעי העונה בשטיחים הם: זהב, כסף, אפור כהה, שמנת, חום-שוקולד, אדום לוהט (כמו השאגי שבצילום). בנוסף תוכלו למצוא שטיחים בצבעים הקלאסיים שחור ולבן.

קניתם "שאגי"? תתחדשו! ברשת "הרמוניה לבית" ממליצים להפוך את השטיח מדי חודשיים למשך 24-48 שעות לצורך ניקוי ולא להרטיב אותו בזמן הניקוי.

באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

טולקינאים: את הסרט כבר רצתם לראות, אבל האם יש לכם דלת "ההוביט"?

דלת "ההוביט", 2,900 ש"ח ברשת אופן גלרי
דלת "ההוביט", 2,900 ש"ח, אופן גלרי. צילום: יח"ץ

רשת הדלתות אופן גלרי (Open Gallery), מבית מזונייט (Masonite) העולמית, מציעה סדרת דלתות לבית בהשראת סרטו החדש של פיטר ג'קסון "ההוביט". דלתות "ההוביט" כוללת נופים ירוקים ודמויות בהשראת הסרט.

באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

H&O מתפשטת

קולקצית הלבשה תחתונה בצבעי ניאון. H&O. צילום: אפרת אשל וטל טרי
קולקצית הלבשה תחתונה בצבעי ניאון. H&O. צילומים: אפרת אשל וטל טרי

לקראת השנה האזרחית החדשה השיקה רשת האופנה H&O קולקציית הלבשה תחתונה מתחרה בצבעי ניאון – צהוב , כתום, פוקסיה וטורקיז. קולקציה של פיתוי ורומנטיקה בגזרות, מחשופים ועיצובים ייחודים.

באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

[related-posts title="אהבתם? קראו עוד:"]

הגנה בשיק

תרסיס פלפל הוא אחד ממוצרי ההגנה העצמית הנפוצים בעולם כנגד תוקפים. מסוג החפצים שתמיד כדאי שיהיה בארנק או בתיק לשעת חירום. בהקשר הזה מתעוררים שני קשיים: שליפה מהירה מהתיק בזמן מצוקה ולאחר השליפה – שימוש זריז לפני שהתוקף ישים לב למהלך.

תרסיס פלפל שמחובר לכיסוי לאייפון - "אמזון", אקדח ספריי פלפל - "אמזון", מצית שהוא תרסיס פלפל - , תרסיס פלפל מחזיק מפתחות - "מוגנת בסטייל". צילומים: אמזון, יח"ץ
תרסיס פלפל שמחובר לכיסוי לאייפון - "אמזון", אקדח ספריי פלפל - "אמזון", מצית שהוא תרסיס פלפל - , תרסיס פלפל מחזיק מפתחות - "מוגנת בסטייל". צילומים: אמזון, יח"ץ

אספנו כמה מתוך שלל פתרונות מעוצבים שניתן לאתר באתרי האינטרנט השונים. רשת "אמזון" מציעה כיסוי לאייפון שמוצמד אליו ספריי פלפל בלבן, שחור, טורקי וורוד, מתוצרת Spraytect. זהו פתרון נוח ומהיר לרובנו שמחזיקים את הטלפון הנייד ביד: לצורך הפעלה מהירה של התרסיס, אין צורך לשלוף אותו מהתיק אלא רק לכוון ולרסס (39.95 דולרים). פתרון נוסף הוא אקדח הפלפל מתוצרת Mace בורוד, לבן, שחור וכחול (49.29 דולרים ברשת "אמזון") או אולי תעדיפו מיכל בצורת מצית? תמורת 3.89 דולרים – זה שלכם. דגם דומה נמכר גם ב- ebay. אחרון אחרון חביב – מיכל קטן ומעוצב, בחמישה צבעים ורוד, סגול, כחול אדום ושחור), שמתחבר למחזיק המפתחות וניתן להסתירו גם בתיק (99 ש"ח). הוא מיובא לישראל על-ידי "מוגנת בסטייל" וניתן להשיגו ברשת חנויות יוליה וברשת Happy Hour.

אם טרם רוססתם בספריי פלפל, דעו שאתם ברי מזל. מוזמנים לצפות בוידאו חביב שממחיש את החוויה:


 באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

מיזונו נותנת חסות לאיגוד הכדורעף הישראלי

מיזונו השיקה לאחרונה נעלי ספורט חדשניות לאימון משלים לנשים ולגברים מדגם BE. מחיר: 599.90 ש"ח. צילומים: יח"ץ
מיזונו השיקה לאחרונה נעלי ספורט חדשניות לאימון משלים לנשים ולגברים מדגם BE. משווק בישראל על-ידי חברת ורטהיימר ספורט. מחיר: 599.90 ש"ח. צילומים: יח"ץ

מותג הביגוד ונעלי הספורט היפני מיזונו (MIZUNO) חתם בתחילת החודש על הסכם חסות בשווי 50,000 דולרים עם איגוד הכדורעף הישראלי. הסכם החסות לשנים 2013-2014 כולל אתכל נבחרות ישראל: גברים, נשים ונוער. זוהי תקופת חסות שנייה של החברה, שהתקשרה בעבר עם איגוד הכדורעף הישראלי בהסכם לשנים 2011-2012.

באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

קחו מקל, קחו תרמיל…

צילום: טימברלנד חו"ל

חברת "טימברלנד" השיקה קולקצית חורף חדשה הכוללת נעלי טיולים מקצועיות לכל המשפחה. הנעליים מותאמות להליכה מרובה ולעמידה ממושכת, עמידות במים ומצוידות בסוליה המותאמת לטיפוס על הרים ולהליכה בשטח מסולע, עם חצץ או מימי ובוצי.

באנר הפרדה. עיצוב: מירה-בל גזית

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן