Skip to content

ביהמ"ש קלקל את חגיגת המעבר של רשות השידור ללוד

ועד עיתונאי קול ישראל בתל אביב, בראשות עו"ד ברוך אסקרוב, הצליח להפוך על פיה את החלטת רשות השידור להעביר את מתקני הרשות מתל אביב ללוד. בית הדין לעבודה קבע כי ההחלטה על המעבר אינה עומדת בתנאים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בפסיקה של בית הדין לעבודה בתל אביב, בעקבות עתירה של עתונאי רשות השידור על ידי אגודות העיתונאים בירושלים ובתל אביב, נקבע כי החלטת הנהלת רשות השידור לוקה בשני ממדים, שכן לוד אינה חלק מגוש דן וכן משום שלא נבדקו לעומק חלופות אחרות בטרם הוחלט על המעבר ללוד.

עובדי רשות השידור, בניצוחם של עובדי קול ישראל בתל אביב, מתנגדים למעבר ללוד, שעליו הוכרז ברוב חגיגיות על ידי ההנהלה לפני כחצי שנה. יו"ר ועד עיתונאי קול ישראל בתל אביב, שהוביל את העתירה, ברוך אסקרוב, אמר למגפון: "נחלנו הצלחה גדולה". לדבריו, קיימות חלופות אחרות בתוך גוש דן ואפילו באיזור תל אביב-רמת גן-בני ברק ואלו אינן כרוכות בהשקעה של בניית מבנה חדש כפי שנדרש לעשות בלוד.

עימותים בחגיגת הרפורמה בלוד בראשית אוגוסט 2012 (צילום: ציפי מנשה)

במכתב לעובדים כתב אסקרוב, בשם ועד עיתונאי קול ישראל שהוביל את המאבק:

"שלום חברים, יום של חג שמח!

אכן בשורות מצוינות. הצדק ניצח.

תודה לכל אחד מן הטורחים הנרתמים לתביעה, טובים ומוכשרים כולם, בראשם אתה יריב שעמסת וריכזת את עיקר העבודה! תודתנו כוועד ת"א היא לכל אחד ואחת אישית… עיתונאי הרדיו בת"א שהאמינו – צדקו – וניצחו.

אנו שמחים על כך שמהצלחה זו ייוושעו, זו תקוותנו, גם אחינו עובדי מתחם ת"א שאינם עיתונאי הרדיו: הטכנאים, המשולב, הטלוויזיה… נעמוד על המשמר שהרשות לא תשתמש בפתח שהותיר השופט שימוש של מילוט מקיום הסכם.

ואם תעשה כן חרף שהזהיר אותה השופט – לא נידום… בסוף הדרך, בראשיתה, ולכל אורכה: עיתונאי הרדיו בת"א, שורת העובדים, העובדים מן השורה, הם שהיו מקור העוצמה שהישרה על כולנו להילחם במרץ בשכל ובאחדות שורה. להם – תודת התודות.

ברוך אסקרוב  (יו"ר)

בשם חברי הוועד ערן סיקורל, איציק יושע, טניה גורביץ, עירית עניס

ועד עתונאי קול ישראל בת"א"

ברוך אסקרוב (צילום: ציפי מנשה)

[related-posts title="עוד על המעבר ללוד"]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן