Skip to content

אהבה, אמונה ומה שביניהן

מאת זוהר מלאכי לפני ארבע שנים, ללא חברת תקליטים וללא יחסי ציבור, שיחררה להקת הפולק-רוק "עלמא" אלבום בכורה, שהפתיע לטובה, הפך ללהיט, והלהקה רכשה לה מעריצים רבים. אחד מהם הוא אהוד בנאי. הסינגל "ואם היינו" הוא שיר ראשון מאלבומם השני "שער". שלושת חברי הלהקה, אליאב אובל-נאמן, אברהם מוסקל ורעיה מוסקל משלבים קולות מיוחדים וכישרון יוצא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאת זוהר מלאכי

לפני ארבע שנים, ללא חברת תקליטים וללא יחסי ציבור, שיחררה להקת הפולק-רוק "עלמא" אלבום בכורה, שהפתיע לטובה, הפך ללהיט, והלהקה רכשה לה מעריצים רבים. אחד מהם הוא אהוד בנאי.

הסינגל "ואם היינו" הוא שיר ראשון מאלבומם השני "שער". שלושת חברי הלהקה, אליאב אובל-נאמן, אברהם מוסקל ורעיה מוסקל משלבים קולות מיוחדים וכישרון יוצא דופן. התוצאה: מוזיקה המשלבת תכנים יהודיים, לחנים מקוריים וטקסטים העוסקים באהבה, אמונה ומה שביניהם.

"ואם היינו", מלים: דרור דוידוף, לחן: רעיה מוסקל.

"ואם הייתי מבין את חששותייך / ופונה אל רגשותייך / רק באהבה ובזהירות / היה לבך נפתח. / אם לא היית מתריסה נגדי כל פחדייך / ומחזקת אותי באהבה עם הבטחה ובלי פשרה / היה לבי נרגע. / ואם היית מסמנת לי / והיתה בך כוונה / היה לבנו מתחבר. / ואם אפשר היה למצוא מידה / והיתה בך אמונה / היה לבנו אוהב, מתחבר / היה לבי נרגע, שואל / היה לבנו נפתח / היה לבנו נפגש. / הזמן נשבר כשנרתענו / ניתקו אצבעותינו / הכול נמוג לתוך דממה / ואז לבי קפא. / אני נושם פורש ידיים / את אינך ואני עדיין / מחבר קו לקו מוצא מידה / עכשיו לבי נפתח".

עוד בתרבות: מי אוהב אותך יותר ממני

 וגם: כואב, אבל פחות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן