Skip to content

לוקהיד מרטין זכתה בחוזה שירותי IT ותקשורת בח"א האמריקני

הרשת תפעל במחוז וושינגטון בקרב כל עובדי חיל האוויר באזור וושינגטון הבירה - לרבות הפנטגון, ובסיסי חיל האויר אנדרוז ואנקוסטיה-בולינג. היקף העסקה 320 מיליון דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לוקהיד מרטין זכתה בחוזה למתן שירותי טכנולוגיית מידע (Information TechnologyI) ותקשורת עבור חיל האוויר האמריקני במחוז וושינגטון, כולל אספקת אמינות תקשורתית משופרת, שרידות, יכולות מידע ותמיכה בהיקף של כ-320 מיליון דולר.

במסגרת החוזה החדש, שנחתם למשך שנה אחת עם אופציה לתשע שנים, תנהל לוקהיד מרטין את רשת מרכז הפיקוד, אשר תומכת ברשת תקשורת טכנולוגיות המידע באיזור הבירה של חיל האוויר. הרשת נמצאת בשימוש בקרב כל עובדי חיל האוויר באזור וושינגטון הבירה – לרבות הפנטגון, ובסיסי חיל האויר אנדרוז ואנקוסטיה-בולינג. השירותים יכללו תמיכה במחשבים שולחניים, יישומים ארגוניים, תוכניות, שירותי פרויקטים והנדסה ותמיכה במרכז הפיקוד הצבאי הלאומי (NMCC).

האחדה של שרתי רשתות

סביבת המחשוב השיתופי החדשה תספק שרתים וירטואליים של הדור הבא, אשר תאפשר לבצע האחדה של מאות שרתי רשתות, אשר פועלים כיום באינספור מיקומים באזור בירת ארה"ב. ההאחדה של מרכזי הנתונים היא יוזמה מרכזית של מחלקת ההגנה האמריקנית, שמטרתה למקסם משאבים, להגביר את יעילות עומסי העבודה ולהפחית את עלויות התפעול.

לוקהיד מרטין היא חברה גלובלית העוסקת במחקר, תכנון, פיתוח, ייצור, שילוב ותמיכה של מערכות, מוצרים ושירותים בטכנולוגיה עילית. החברה מעסיקה כ-118 אלף עובדים בעולם, והיקף המכירות שלה בשנת 2012 היה כ-47.2 מיליארד דולר. לחברה יש נציגות בישראל, ולה מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות היי-טק והתעשייה הביטחונית בארץ.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן