Skip to content

יין ואלכוהול הביאו את לואי ויטון לרווחים

ענקית מותגי היוקרה בעולם, לואי ויטון (LVMH), פירסמה השבוע כי הצלחתה נובעת ממחלקת היין והאלכוהול. על אף המשבר באירופה, הכנסות החברה עברו את ה-23 מיליארד אירו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ענקית מותגי היוקרה בעולם, לואי ויטון (LVMH), פירסמה השבוע כי הצלחתה נובעת ממחלקת היין והאלכוהול. על אף המשבר באירופה, הכנסות החברה עברו את ה-23 מיליארד אירו

מאת: שי שגב

תלקיט (פורטפוליו) הקבוצה הצרפתית, LVMH, כולל את מותגי השמפניה: דום פריניון, קרוג, וו קליקו ומואה ושנדו, כמו גם היינות: שאטו ד'יקם, שאטו שבאל בלאן וסנט אמיליון. החברה היא גם הבעלים של יצרניות הוויסקי גלנמורנג'י, ארדברג ואף הוודקה בלוודיר. מחלקת האופנה של החברה, כוללת בין השאר את לואי ויטון, בולגארי, כריסטיאן דיור ועוד – שגם שם נרשמה צמיחה מרשימה.

בסיכום שנת 2011, הכנסות החברה עברו את ה-23 מיליארד אירו, בעוד רווחי הנטו של החברה עברו את השלושה מיליארד אירו. הרווח נטו הצטנע בצמיחה של אחוז בודד, אולם המכירות היו גבוהות ב-16.7% מבשנה שעברה, בעיקר בשל רכישות מוצרי טובין במדינות אסיה.

ההצלחה הנפלאה של לואי ויטון במהלך 2011 מציבה ציפיות גבוהות בתעשיית מוצרי הטובין לשנה הקרובה.

נתוני החברה:

מיליוני אירו                  2011                  2010                     שינוי
הכנסות                       23,659               20,320                  16%+
רווח נטו                       3,065                 3,032                    1%+
הכנסות יין וכוהל          3,524                 3,261                    8%+

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן