Skip to content

ראלי דקר: היום הרביעי עם טעויות ניווט ותקר כמעט לכל אחד

היום הרביעי זימן למתמודדים דרך קצרה יותר מהמתוכנן אולם קרקע עם אבנים חדות גרמו להרבה תקרים וגם טעויות ניווט היו מנת חלקם של כולם ופרישה של עוד 13 מתמודדים

ראלי דקר: היום הרביעי עם טעויות ניווט ותקר כמעט לכל אחד

היום הרביעי זימן למתמודדים דרך קצרה יותר מהמתוכנן אולם קרקע עם אבנים חדות גרמו להרבה תקרים וגם טעויות ניווט היו מנת חלקם של כולם ופרישה של עוד 13 מתמודדים

היום הרביעי לתחרות הראלי דקר בארגנטינה זימן שוב שינויי מסלול, שגרמו למתמודדים להכנה לא מספקת לקראת הניווט וכך כולם ללא יוצא מן הכלל טעו בנקודה זו או אחרת.

אחרי ארבעת ימי תחרות מתחילה להווצר צמרת מוכרת ברובה, אולם הכל עוד פתוח. ותיקי הדקר יודעים להתמיד ולטפס ולצמצם זמנים ולא להתחרות על מקום ראשון בשלב היומי תוך סיכונים מיותרים.

מפת מסלול היום הרביעי לדקר

אופנועים : סה"כ מסלול של 210 ק"מ מנהלתיים ו-353 ק"מ תחרותיים.

ביום הרביעי המהירות הממוצעת היתה נמוכה ביותר עקב קשיי המסלול, הכולל גם טיפוס אתגרי והזמן היקר שאבד עם התקרים וההתברברות בניווט :

1. PEDRERO הספרדי עם אופנוע שירוקו וזמן של 5:29:13 שעות
2. CONTARDO הצ'ילאני עם KTM הגיע בפיגור של 29 שניות
3. COMA הספרדי עם KTM בפיגור של 3:10 דקות
4. ESQUERRE הצ'ילאני ואופנוע ספידבריין בפיגור של 6:30 דקות
5. PAIN עם ימהה בפיגור של 7:01 דקות

הדרוג הכללי אופנועים לאחר 4 ימי תחרות:

1. ברדה 15:39:53 שעות
2. קומה צימצם לפיגור של 3:10 דקות
3. קונטרדו פיגור של 5:12 דקות

דפרה, מס' 1 ומנצח עבר, נמצא במקום השישי עם פיגור של יותר מ-41 דקות.

נתיב היום הרביעי בפרופיל גובה מעל פני הים

טרקטורונים : הדרוג הכללי טרקטורונים לאחר 4 ימי תחרות:

1. קסלה עם ימהה 19:45:26שעות
2. סוניק גם הוא עם ימהה ופיגור של 9:35 דקות
3. חוסייני עם הונדה ופיגור של 13:14 דקות

מכוניות : סה"כ מסלול של 367 ק"מ מנהלתיים ו-501 ק"מ תחרותיים.

הדירוג של היום הרביעי שינה את תמונת המובילים הכללית.
1. SAINZ הספרדי עם רכב SMG גמר עם 5:20:32 שעות.
2. PETERHANSEL הצרפתי והמיני הגיע 6:04 אחריו.
3. AL-ATTIYAH מקטאר גם הוא עם המיני ופיגור של 8:58 דקות.
4. VILLAGRA הארגנטינאי והמיני בפיגור של 13:19
5. ROMA הספרדי והמיני בפיגור של 14:08 דקות

הדירוג הכללי מכוניות לאחר 4 ימי תחרות:
1. סייז 14:52:47 שעות
2. רומה צימצם לפיגור של 2:06 דקות
3. אל-עטיה צמצם לפיגור של 6:56 דקות
4. טרנובה בפיגור של 13:08 דקות
5. פטרהנסל בפיגור של 18:10 דקות

ארבעה מחמשת המובילים הם מיני ואילו בובי גורדון טיפס למקום 31 וצמצם ביום אחד לפיגור של 4:16 שעות.

משאיות:

1. דה-רוי ההולנדי עם האיווקו וזמן מצטבר של 16:17:33 שעות
2. ואן-וילה ההולנדי עם מאן ופיגור של 36:12 דקות
3. קריגינוב הרוסי עם קמאז ופיגור של 41:11 דקות

היום, היום החמישי לתחרות, הוא עם המסלול הארוך והקשה ביותר, לפחות על פי התכנון. מסלול הראלי בין צ'ילקיטו לטוקומן הוא זהה לכל הקטגוריות והמתחרים.

המסלול הוא 911 ק"מ נסיעה, מהם שני קטעים תחרותיים שיחדיו הם 527 ק"מ.

http://www.youtube.com/watch?v=LJS-ni6iyvA

היום הרביעי לתחרות הראלי דקר בארגנטינה זימן שוב שינויי מסלול, שגרמו למתמודדים להכנה לא מספקת לקראת הניווט וכך כולם ללא יוצא מן הכלל טעו בנקודה זו או אחרת.

אחרי ארבעת ימי תחרות מתחילה להווצר צמרת מוכרת ברובה, אולם הכל עוד פתוח. ותיקי הדקר יודעים להתמיד ולטפס ולצמצם זמנים ולא להתחרות על מקום ראשון בשלב היומי תוך סיכונים מיותרים.

מפת מסלול היום הרביעי לדקר

אופנועים : סה"כ מסלול של 210 ק"מ מנהלתיים ו-353 ק"מ תחרותיים.

ביום הרביעי המהירות הממוצעת היתה נמוכה ביותר עקב קשיי המסלול, הכולל גם טיפוס אתגרי והזמן היקר שאבד עם התקרים וההתברברות בניווט :

1. PEDRERO הספרדי עם אופנוע שירוקו וזמן של 5:29:13 שעות
2. CONTARDO הצ'ילאני עם KTM הגיע בפיגור של 29 שניות
3. COMA הספרדי עם KTM בפיגור של 3:10 דקות
4. ESQUERRE הצ'ילאני ואופנוע ספידבריין בפיגור של 6:30 דקות
5. PAIN עם ימהה בפיגור של 7:01 דקות

הדרוג הכללי אופנועים לאחר 4 ימי תחרות:

1. ברדה 15:39:53 שעות
2. קומה צימצם לפיגור של 3:10 דקות
3. קונטרדו פיגור של 5:12 דקות

דפרה, מס' 1 ומנצח עבר, נמצא במקום השישי עם פיגור של יותר מ-41 דקות.

נתיב היום הרביעי בפרופיל גובה מעל פני הים

טרקטורונים : הדרוג הכללי טרקטורונים לאחר 4 ימי תחרות:

1. קסלה עם ימהה 19:45:26שעות
2. סוניק גם הוא עם ימהה ופיגור של 9:35 דקות
3. חוסייני עם הונדה ופיגור של 13:14 דקות

מכוניות : סה"כ מסלול של 367 ק"מ מנהלתיים ו-501 ק"מ תחרותיים.

הדירוג של היום הרביעי שינה את תמונת המובילים הכללית.
1. SAINZ הספרדי עם רכב SMG גמר עם 5:20:32 שעות.
2. PETERHANSEL הצרפתי והמיני הגיע 6:04 אחריו.
3. AL-ATTIYAH מקטאר גם הוא עם המיני ופיגור של 8:58 דקות.
4. VILLAGRA הארגנטינאי והמיני בפיגור של 13:19
5. ROMA הספרדי והמיני בפיגור של 14:08 דקות

הדירוג הכללי מכוניות לאחר 4 ימי תחרות:
1. סייז 14:52:47 שעות
2. רומה צימצם לפיגור של 2:06 דקות
3. אל-עטיה צמצם לפיגור של 6:56 דקות
4. טרנובה בפיגור של 13:08 דקות
5. פטרהנסל בפיגור של 18:10 דקות

ארבעה מחמשת המובילים הם מיני ואילו בובי גורדון טיפס למקום 31 וצמצם ביום אחד לפיגור של 4:16 שעות.

משאיות:

1. דה-רוי ההולנדי עם האיווקו וזמן מצטבר של 16:17:33 שעות
2. ואן-וילה ההולנדי עם מאן ופיגור של 36:12 דקות
3. קריגינוב הרוסי עם קמאז ופיגור של 41:11 דקות

היום, היום החמישי לתחרות, הוא עם המסלול הארוך והקשה ביותר, לפחות על פי התכנון. מסלול הראלי בין צ'ילקיטו לטוקומן הוא זהה לכל הקטגוריות והמתחרים.

המסלול הוא 911 ק"מ נסיעה, מהם שני קטעים תחרותיים שיחדיו הם 527 ק"מ.

http://www.youtube.com/watch?v=LJS-ni6iyvA

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן