Skip to content

חברת גרמניה תפעיל טיסות סדירות לבאדן-באדן והמבורג

חברת התעופה, שנפרדה לפני כשלוש שנים מאייר ברלין, תפעיל טיסות סדירות בשירות מלא עם מזון ומשקאות והיתר כבודה במשקל של 20 ק"ג ללא עלות נוספת. המחיר: החל מ-498 דולר לאדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
בואינג 737 של חברת גרמניה. צילום: ויקיפדיה
בואינג 737 של חברת גרמניה. צילום: ויקיפדיה

חברת התעופה גרמניה מצטרפת לחברות התעופה המפעילות טיסות סדירות בין ישראל לגרמניה. החברה הודיעה, כי היא תפעיל טיסות סדירות וישירות מתל אביב לבאדן-באדן ולהמבורג, החל מחודש מרץ 2015. טל תעופה המייצגת את חברת גרמניה איירליינס בבריטניה ואוסטריה, מונתה נציגת החברה גם בישראל.

המבורג מהווה יעד אטרקטיבי לנוסע הישראלי בהיותה ממוקמת בצפון הפסטורלי של גרמניה עם מגוון אפשרויות לטיולים באיזור וקירבתה של העיר לארצות סקנדינביה. באדן-באדן נמצאת במיקום מרכזי, מרחק נסיעה קצר מאזור היער השחור המהווה כבר היום יעד פופולארי – לקהל הישראלי טיולי טבע, המרחצאות המפורסמים, טיפולי מרפא באתרי ספא ובילוי בבתי קזינו.

חברת גרמניה תפעיל שתי טיסות בשבוע מישראל להמבורג ושתי טיסות בשבוע לבאדן-באדן, החל מחודש מרץ 2015. בחודשים מרץ עד מאי ובמשך חודש אוקטובר תפעיל החברה טיסה אחת בשבוע לכל יעד.

המחירים בחודש מרץ 2015 יהיו החל מ-498 דולר לאדם כולל מסים.

חברת גרמניה, שנפרדה מאייר ברלין לפני כשלוש שנים, תפעיל טיסות סדירות בשירות מלא עם מזון ומשקאות והיתר כבודה במשקל של 20 ק"ג ללא עלות נוספת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן