Skip to content

חדש: קיה קארנס LX מיניוואן אוטו' 7 מושבים במחיר 149,900 שקלים

הדגם החדש של קיה קארנס בעל מנוע בנזין 2000 סמ"ק המצויד בתיבת שישה הילוכים אוטומטית והספק של 165 כו"ס והכל במחיר פחות מ-150,000 שקל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגרסה החדשה של הקארנס מציעה את עיצוב החוץ והפנים המעודכן של הדגם עם אבזור הכולל בין היתר 4 חלונות חשמל עם הפעלה מלפנים ומאחור, שש כריות אויר, שבעה מושבים, הגה כוח עם כיוון לגובה ולעומק, מראות צד חשמליות, ESS – מערכת התראה בעת בלימת חרום, SBL – תאורה עוקבת פניה, DRL – תאורת יום אוטומטית מסוג LED, רדיו דיסק מקורי עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, שקע USB, שישה רמקולים, מסילות גגון אורכיות, חיישני לחץ אויר בצמיגים, FLEX STEER – היגוי משתנה המאפשר בחירת מצבי קשיחות שונים ועוד. נתוני ההספק והמומנט של מנוע ה- 2.0 של הקארנס עומדים על הספק מירבי של 166 כ"ס עם 21.5 קג"מ. אלו מאפשרים לכלי הרכב להגיע למהירות מרבית של 200 קמ"ש ותאוצה של 10.8 שניות מאפס למאה. למנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית בת שש מהירויות. צריכת הדלק של המנוע עומדת על 12.66 ק"מ לכל ליטר בנסיעה משולבת.

קיה קרנס החדשה (צילום יח"צ חו"ל)

"הקארנס LX החדשה היא בעלת חלל פנימי מרווח וגמיש עם שבעה מושבים ושפע של מקומות אחסון ברחבי תא הנוסעים. דגם זה יהיה אטרקטיבי במיוחד למשפחות בעלות סגנון חיים פעיל שאינן מוכנות להתפשר בין עיצוב ושימושיות. במחיר החדש יוכלו לקוחות רבים להצטרף להצלחת המותג קיה באמצעות גרסה חדשה זו שמגדירה מחדש את מאזן התמורה למחיר בסגמנט המיניוואן בישראל ", כך נמסר מטלקאר, יבואנית קיה לישראל.

קיה קארנס החדשה לחלוטין בעלת מרכב ושלדה MPV 5 דלתות עם 7 מושבים ומרכב אחוד המיוצר כולו מפלדה. מנוע בנזין רוחבי המניע את הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים.

מנוע 1999 סמ"ק 4 בוכנות המפיק 165 כו"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, 6 הילוכים המגיע למהירות מרבית של 200 קמ"ש ומאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש 10.8 שניות.

הקיה החדשה בישראל (צילום יח"צ חו"ל)

צריכת דלק ממוצעת ליטר/100 ק"מ – 7.9 ( נתוני יצרן ). קיבולת מיכל דלק 58 ליטר.

נפח מטען החל מ 103 ליטר כאשר 3 שורות המושבים מאויישות ועד 1667 ליטר כאשר רק שורת הנהג והיושב לידו מאוישת ויכול לשאת 600 ק"ג מטען.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן