Skip to content

מטיילת ישראלית בת 21 נמצאה ללא רוח חיים באוטובוס בפרו

שירה רוט, צעירה מירושלים חשה ברע בעת טיול באזור ווארז, עלתה לאוטובוס לכיוון לימה ומצאה לאחר כמה שעות ללא רוח חיים. משרד החוץ בודק את נסיבות מותה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שירה רוט, מטיילת ישראלית בת 21 תושבת ירושלים, נפטרה בפרו לאחר שהשתתפה בטיול באזור ווארז שבצפון מערב המדינה. במהלך הטיול בעת ששהתה באזור דליל בחמצן, היא חשה ברע ובסופו של דבר עלתה על אוטובוס לכיוון לימה בירת פרו. כעבור כמה שעות היא נמצאה באוטובוס כשהיא ללא רוח חיים. לטיול בפרו היא יצאה עם חברה ואם החברה. הן יצאו לטרק בלגונה 69 שכרוך בנסיעה מלימה לוואראז ומשם היציאה לטרק קשה בגובה של 4,800 מטר. שירה חשה ברע בשלושת ימי הטיול, אך רצתה להמשיך בו.

שירה רוט (צילום מדף הפייסבוק)
שירה רוט (צילום מדף הפייסבוק)

כאשר עלו על האוטובוס ללימה, היא נרדמה וכשהגיעו ללימה התברר שנפטרה. הקונסול בפרו מטפל בהעברת הגופה לישראל ומשרד החוץ בודק יחד עם השלטונות המקומיים את סיבת המוות. שירה, בת בכורה להוריה ואחות לשתי בנות נוספות, הייתה אמורה לחזור ארצה ב-8 באפריל ולחגוג את יום הולדתה ה-21 בעוד כמה שבועות. ממשרד החוץ אשר אישרו את דבר פטירתה של שירה רוט בפרו נמסר: "השגרירות מטפלת מול השלטונות המקומיים בקבלת מידע על סיבת המוות ובהעברת הגופה חזרה הביתה לישראל".
"תהא נשמתך צרורה בצרור החיים ילדתי האהובה הבכורה שירה" ספד לשירה אביה הילל רוט בדף הפייסבוק שלו, "מנוחתך עדן, אנחנו עדיין לא מעכלים. היית צריכה לחזור בשבוע הבא לחגוג אתנו את הפסח ואת יום הולדתך ה-21 ולפי מה שנאמר לי הייתה בהר מאוד גבוה בפרו וכנראה שלא היה לה מספיק חמצן".

ספד לבתו הבכורה - הילל רוט (צילום מדף הייסבוק)
ספד לבתו הבכורה - הילל רוט (צילום מדף הייסבוק)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן