Skip to content

נהג לעקוץ פיצוציות ונעצר

החשוד נהג להונות בצורה פשוטה. לשלם בשטר בן 200, לקבל עודף, להכניס בזריזות את שטר ה-100 ₪ לכיסו ולטעון שהמוכר טעה והחזיר לו פחות ממה שמגיע, והכל כשהוא משוחח בשיחה חשובה עם חבר דמיוני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 52, תושב  ראשון לציון נעצר אמש (שישי) בחשד כי נהג לעקוץ ולהונות בעלי חנויות וקיוסקים לממכר הימורי טוטו ולוטו. על פי החשד הגבר נהג להגיע לקיוסקים השונים בתל אביב ובמרכז לשלם בשטר בן 200 ₪ עבור הימור קטן בו העודף הנו מעל 100 שקלים.
בשלב הזה היה מפריד בזריזות תוך שהוא משוחח בטלפון כביכול עם אדם אחר ונראה כפונה לעזוב את הקיוסק,  את השטר הגדול מיתרת העודף ומכניסו לכיסו.

העוקץ - מפריד שטר של 100 מהעודף
העוקץ - מפריד שטר של 100 מהעודף
העוקץ - מכניס את השטר לכיס
העוקץ - מכניס את השטר לכיס
העוקץ - נתתי לך 200 ... טעית בעודף
העוקץ - נתתי לך 200 ... טעית בעודף
העוקץ - מקבל שוב 100 שקל
העוקץ - מקבל שוב 100 שקל

מיד לאחר מכן, ותוך שהוא "עסוק" כביכול בשיחה חשובה, היה פונה למוכר ואומר לו: טעית, נתתי לך 200 ותראה מה העודף שנתת לי" וממשיך בשיחה המדומה. המוכר שמקבל את העודף לבדיקה ואת טופס ההימורים, בודק את הסך ומשתכנע, שולף שטר של 100 ₪ נוסף ומוסר לנוכל. לפני יומיים העלו מוכרים באחת מהפיצוציות את סרטון מצלמת האבטחה לרשתות החברתיות ומיד החלו להגיע סרטונים ממצלמות אבטחה בפיצוציות נוספות, בהן נראה אותו גבר הפועל באותה שיטה. 1. משלם בשטר בן 200 כשהוא משוחח בטלפון. 2. מפריד מהעודף ומכניס את שטר ה-100 ₪  לכיס. 3. פונה למוכר, מראה לו את העודף החסר והטופס ששלח ומקבל 100 ₪ נוספים ועוזב את המקום כשהוא עדיין תוך שיחה חשובה כביכול.
פרסום עוקץ ברשתות החברתיות הגיע לידי המשטרה ובתום חקירה סמויה וגלויה, אתמול נעצר החשוד, הודה במעשיו וקשר עצמו למקרי עוקץ נוספים. היום בערב תביאו המשטרה לפני שופט בית משפט השלום בתל אביב  ותבקש להאריך את מעצרו.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור בנחישות ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא לדין את מי שגוזל כספי אחרים שלא כדין."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן