Skip to content

מוות לעהד תמימי" – וכתובות נאצה רוססו בא-נבי סאלח כפרה של משפחת תמימי

כתובות נאצה רוססו הבוקר על גבי גדרות וקיר מבנה בכפר הפלסטיני שבגדה המערבית. משטרת ש"י פתחה בחקירה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתבות נאצה "עונש מוות לעהאד תמימי", "אין מקום בארץ ישראל למשפחת תמימי" ו-"ד"ש מימחלקת (השגיאה במקור) פעולות תגמול צה"ל", רוססו הבוקר (שישי) על גבי גדרות אבן וקיר מבנה בכניסה לכפר הפלסטיני א-נבי סאלח שבגדה המערבית בשטחים הכבושים. 
הכתובות רוססו מתחת לאף הצבא בסמוך למגדל השמירה הצה"לי שבכניסה לכפר ונמשכו עד למרכזו. הכתובות מבטיחות למעשה אזהרה לפעולת טרור פיזית שתיושם בידי מחוללי כתובות הנאצה. צה"ל העביר את הטיפול למשטרה וזו כהרגלה בקודש "פתחה בחקירה" שמן הסתם לא תוביל לשום מקום.
עהד תמימי, כלואה עד תום ההליכים נגדה לאחר שתועדה מכה שני חיילי צה"ל בכניסה לכפר בדצמבר אשתקד, מתגוררת בכפר עם משפחתה.

צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח
צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח
צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח
צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח
צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח
צילום: הועדה העממית של א-נבי סאלח

אביה של תמימי, באסם, אמר הבוקר  בתגובה כי ״זו עוד עדות לזה שהחברה הישראלית עוברת על דעתה. זה לא מפתיע אותנו. עבור מי שהורג אנשים כתיבת סיסמאות כאלה היא לא הסלמה. זה אותו סוג של אנשים ששרפו את משפחת דוואבשה. ברור שזה איום חדש עלינו. ברור שכשמישהו כותב 'עונש מוות לעהד תמימי', הוא שם את עצמו במקומו של שופט ומוציא לפועל״.
 באסם הוסיף כי הוא ומשפחתו לא הגישו לתלונה למשטרה  היות והם "לא מכירים במשטרה על מנת להגיש תלונה" , "הם גם כתבו שהם יגרשו את משפחת תמימי מנבי סאלח – ואנחנו אומרים, אין בעיה, קחו אותנו מנבי סאלח. נחזור לחיפה וליפו, ולכל המקומות שגירשתם אותנו מהם", אמר האב.

עהד תמימי (צילום מסך)
עהד תמימי (צילום מסך)


 

 

 

1 Comment

  1. גורן
    5 בפברואר 2018 @ 12:38

    המשפחה זוכה לחיבוק חם מאד מצד ארגוני שמאל ישראלים, והתקשורת . מדובר בחמולה בעלת השקפה אנטישמית קיצונית כנגד העם היהודי ומדינת ישראל. תחקיר שבוצע על , על ידי העיתונאית והחוקרת פטרה מארקיורדט ביגמן, חשף תפיסת עולם אנטישמית, אהדה לרצח ישראלים ולפיגועי טרור, וקירבה למחבלים רוצחי ישראלים. אב המשפחה, נעצר ב-1993 בחשד לרצח תושב בית אל, חיים מזרחי הי"ד. תמימי שוחרר אך בהמשך התברר כי מי שביצע את הרצח היה אחיינו ניזאר תמימי, ששוחרר בעסקת שליט. ניזאר תמימי התחתן בכלא עם אחת הגיבורות המפורסמות של הכפר נבי סאלח, המחבלת אחלאם תמימי שתכננה את הפיגוע המחריד במסעדת 'סבארו'. אחלאם תמימי נחשפה בסרט 'הביטחוניים', כמי שמתפארת ברצח הילדים הישראלים. באסם תמימי מפרסם בעמוד הפייסבוק שלו תיאוריית קונספירציה אנטישמית, לפיה היהודים חוטפים ילדים פלשתינים בשביל לקצור את אבריהם. הוא גם מציג את חיילי צה"ל כרוצחים אכזריים בדם קר. קריקטורה שפרסם מראה איור של חייל צה"ל הנראה כמו קלגס היורה בנער אחמד מנאסרה. אגב, מנאסרה היה שותף בניסיונות לרצח של אזרחים ישראלים, ביניהם ילד יהודי. בתו של באסם – עהד, התייחסה למחבל הצעיר ברשת החברתית כשהעלתה את תמונתו עם הרבה לבבות אדומים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן