גבר מי שמתגייס למלחמה בסרטן השד

עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג׳מן בחרו במניקור ורוד. המטרה טובה: קמפיין דיגיטלי עבור עמותת "עתיד ורוד", המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות

גבר מי שמתגייס למלחמה בסרטן השד

עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג׳מן בחרו במניקור ורוד. המטרה טובה: קמפיין דיגיטלי עבור עמותת "עתיד ורוד", המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות

עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג׳מן בחרו במניקור ורוד. המטרה טובה: קמפיין דיגיטלי עבור עמותת "עתיד ורוד", המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות

עופר שכטר (צילום: קפוצ'ינסקי)
עופר שכטר (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

מעצבי הדעה גויסו על ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, שעתיד לעלות בקמפיין יוצא דופן, עבור עמותת "עתיד ורוד" המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות. גויסו  לקמפיין, מעבר לעובדי המשרד, סלבריטאים מובילים, כשאצבעות ידיהם צבועות בלק ורוד.

הכספים שייאספו ממכירות הלקים יועברו כתרומה לעמותה. לטובת המהלך גויסו השחקנים: עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג'מן והקומיקאי קובי פרג'. הצילומים לקמפיין נעשו בהתנדבות על ידי הצלם ראובן קפוצ'ינסקי וגיוס הסלבס נעשו בסיועו של המלהק מורן מרציאנו – ששניהם הצטלמו גם כן לקמפיין.

איתי תורג'מן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג׳מן בחרו במניקור ורוד. המטרה טובה: קמפיין דיגיטלי עבור עמותת "עתיד ורוד", המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות

עופר שכטר (צילום: קפוצ'ינסקי)
עופר שכטר (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

מעצבי הדעה גויסו על ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן, שעתיד לעלות בקמפיין יוצא דופן, עבור עמותת "עתיד ורוד" המקדמת מודעות לסרטן השד בקרב נשים צעירות. גויסו  לקמפיין, מעבר לעובדי המשרד, סלבריטאים מובילים, כשאצבעות ידיהם צבועות בלק ורוד.

הכספים שייאספו ממכירות הלקים יועברו כתרומה לעמותה. לטובת המהלך גויסו השחקנים: עופר שכטר, אושרי כהן, איתי תורג'מן והקומיקאי קובי פרג'. הצילומים לקמפיין נעשו בהתנדבות על ידי הצלם ראובן קפוצ'ינסקי וגיוס הסלבס נעשו בסיועו של המלהק מורן מרציאנו – ששניהם הצטלמו גם כן לקמפיין.

איתי תורג'מן (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן