Skip to content

נתפש לבוש בבגדים שגנב ועליהם תגי הזמזום נגד גנבה

תושב שדרות נחשד בניסיון גנבה מחנות לחומרי בניין. נעצר והסתבר כי הבגדים שעל גופו גנובים מחנויות רשת. הוא לא הספיק להוריד מהם את תגי הזמזום נגד גניבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גנב בגדים משתי רשתות וקיבל את פני השוטרים כשהוא לבוד ב"בגדי חג" כשעליהם מוצמדות עדיין
תגיות הזמזום.
תושב שדרת בן 46  נעצר אמש (ראשון) בידי בלשי משטרה שארבו לו סמוך לביתו. על פי החשד   הגיע הגבר לחנות לחומרי בניין בשדרות ועל פי החשד ניסה לגנוב מהמקום חפצים שונים. עובדי החנות הבחינו בו והתעמתו אתו ומנעו את הגניבה.

הקאטר ותג זמזום (צילום: דוברות המשטרה)
הקאטר ותג זמזום (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך האירוע החשוד ככל הנראה שלף אקדח ואיים על אחד העובדים ואז נמלט מהמקום. כוחות משטרה שהוזעקו, החלו מיד בסריקות אחריו תוך שפעולות חקירה ראשוניות הבהירו את זהותו.
צוות בלשי המשטרה שהגיע אל ביתו של החשוד הבחין בו מהלך ברחוב וניגש לעברו ובתחקורו במקום סיפר לבלשים כי האקדח בו השתמש הנו אקדח פלסטיק שנמצא במכנסיו מאחור.
תוך כך הבחינו הבלשים כי בכיסו של החשוד ישנו כלי חיתוך (קטר) וכי בגדיו של החשוד חדשים עד כדי שאפילו ה"זמזמים" שנועדו למנוע את הוצאתם מפתח החנות עדיין מחוברים אליהם.
החשוד נעצר והובא לחקירה. במהלך חקירתו הגיעו לתחנת המשטרה מנהלות שתי חנויות רשת שונות והגישו תלונות על הגניבה שבוצעה על ידי החשוד. בחקירתו מסר החשוד גרסתו ובסיומה נכלא וכאמור היום הוא הובא בפני בית המשפט שם בקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

אקדח הפלסטיק (צילום: דוברות המשטרה)
אקדח הפלסטיק (צילום: דוברות המשטרה)

1 Comment

  1. א.ש
    30 בדצמבר 2019 @ 21:46

    פעם היתה בטלויזיה סדרה "גנבים טיפשים ולא יוצלחים". כנראה שהוא פליט מהסדרה שירד מהמסך לעיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן