Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שבת, 02 במאי, 2020

בטי, החיים הסודיים של חיות המחמד 2, קורונה: המדריך לחיטוי הבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בטי | Betty, ערוץ Yes VOD + ערוץ Hot VOD + סלקום TV

סדרה מבית HBO המספרת את סיפורה של קבוצת נשים צעירות המחליקות על סקייטבורד בעיר ניו יורק ומנסות למצוא את דרכן בתחום שהשליטה בו היא בעיקרה גברית. זו סדרת בת של הסרט "Skate Kitchen", שיצא בשנת 2018. היא עוקבת אחרי ג'ני, צעירה דעתני ונאמנה ועקשנית בדרכים שעוזרות לה ופוגעות בה באותה מידה, הוני-בר היא מחליקה סוחפת בעלת סגנון בוטה וסוער – זוהי דרכה להגן על עצמה ולהסתיר את המאבק הרגשי המשתולל בתוכה, קירט היא מאהבת, לוחמת, וילדה קטנה בגוף של אישה. היא האישה הכי מצחיקה, אבל גם אם היתה מודעת לזה, לא היה לה אכפת. בשולי הקבוצה נמצאת קמיל, מגוננת ושומרת על עצמה, אינטלגנטית ומוזרה. יחד הן מנסות לפלס דרך לעצמן ולנשים שיבואו אחריהן, בעולם גברי ומתנשא.

10:00 החיים הסודיים של חיות המחמד 2 | The Secret Life Of Pets 2, ערוץ Yes5 + בשעה 12:00 בערוץ Hot Cinema Kids

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 27 באפריל, 2020, בערוץ Yes VOD

21:10 קורונה: המדריך לחיטוי הבית | Hot to Deep Clean Your House, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

דווקא עכשיו, כשכולנו נמצאים בבית הרבה יותר זמן, ישנה חשיבות עליונה לחיטוי יסודי. גורו הניקיון, מנחת הטלוויזיה והסופרת אגי מקנזי, יחד עם מיקרוביולוגית ורופא מראים לכולנו עד כמה ניקיון הוא הרבה מעבר לאסתטיקה. מי היה מאמין שמרבית הפטריות והחיידקים מסתתרים במקומות הכי לא צפויים בבית. מדוע כדאי לנקות תדיר את ברווזי הגומי באמבטיית הילדים? למה לכבס את וילון המקלחת זה פשוט לא מספיק? ומהו המכשיר המזוהם ביותר בבית? (ולא, זו דווקא לא אסלת השירותים). בריטניה, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן