Skip to content

יאיר נתניהו נתבע על סך חצי מיליון שקלים בגין לשון הרע

עמותת חוזה חדש תובעת מנתניהו הבן, פיצוי על כך שפרסם לטענתם כי הם אלימים, מטורללים, בעלי בעיות פסיכוטיות ודימה אותן לפלוגות המדים החומים של היטלר. הוא גם פרסם כי ההפגנות ממומנות ב"מימון אירופי זר, סורוס, הפדודפיל אפשטיין Minister 'ו אהוד ברק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עמותת "חוזה חדש" הגישה הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד יאיר נתניהו, ודורשת ממנו פיצוי של חצי מיליון שקלים. זאת בעקבות פרסומים שלו ברשתות החברתיות. העמותה מפרטת פיצויים המגיעים לה אם נתניהו ימצא חייב בדין, על סך 750 אלף שקלים, אך לצרכי תשלום האגרה היא תובעת חצי מיליון שקלים בלבד. התנועה מזוהה עם שלט "CRIME MINISTER", שמופיע בכל הפגנות חבריה כנגד ראש ממשלת המעבר, ח"כ בנימין נתניהו שמשפטו בו הוא מואשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, עומד להתחיל בעוד 14 יום – 24 לחודש בבית המשפט המחוזי בירושלים בהרכב של שלושה שופטים.

אחד מפירסומיו של נתניהו (צילום מחשבון הפייסבוק)

יאיר נתניהו, כך כך נטען בתביעה כינה אותם זומבים, מטורללים ועוד, ואמר כי הם מזכירים לו "את החולצות החומות" ובכך לטענתם השווה אותם לפלוגת הסער הנאציות. "זה פשוט לא יאמן שלא מראים את זה בתקשורת, כתב נתניהו,  "הקרנות שוכרות את "המפגינים" בתשלום ב"הפגנות" השמאל ובוחרים אותם בפינצטה. לוקחים את האנשים הכי מטורללים, אלימים ועם בעיות פסיכוטיות קשות. בהפגנות השמאל צורחים במגפון קללות, גסויות, אלימות, סיסמאות פשיסטיות וסתם צווחות פסיכוטיות חסרות פשר, הם נכנסים לתוך טראנס, משתוללים כמו משוגעים. אם לשמאל מותר לזהות תהליכים אז גם לי מ ותר. הם מזכירים לי את הבריונים של החולצות החומות. פשוט אותה קבוצה של זומבים מטורללים שעובדים בתשלום בהפגנות קבועות כל פעם עם כותרת אחרת, 'כל מוצ"ש אצל היועמ"ש' ' Crime  'הדגלים השחורים' הכל מגיע מאותו מימון אירופי זר, סורוס, הפדודפיל אפשטיין Minister 'ו אהוד ברק. מרעילי בארות ומהנדסי תודעה תשקורתיים".

מימין – שלט ה-CRIMEMINISTER של העמותה משמאל – עו"ד גונן בן יצחק (צילומים: ציפי מנשה ותמי ג'נין וולף)

את כתב התביעה הגיש עורך הדין גונן בן יצחק המייצג את העמותה. עורך דינו של נתניהו, יוסי כהן, מסר לתקשורת כי "טרם קיבלנו את התביעה, וכשנקבל נלמד אותה ונגיב בהתאם".
במקביל לכך הגישה הבוקר העמותה בבית המשפט העליון באמצעות עורכי דינה אביגדור פלדמן ויועז יובל, בקשה לצו מניעה כנגד נתניהו  ובני גנץ להישבע אמונים ולהקים את ממשלת האחדות על פי השינוי לחוק יסוד הממשלה שמאפשר הקמת ממשלה דו ראשית.

1 Comment

  1. יצחק לסלאו
    10 במאי 2020 @ 18:17

    בהצלחה !
    זו הדרך הנכונה לפעול נגד יאיר נתניהו עלות המגשיות שהמדינה ממינה למשפחה יוחזר
    למקומות ראוים יותר בעזרת הבן …

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן