Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 18 ביוני, 2020

נוכלות בלי חשבון, לולה ואחיה, המטרה: שומר הראש, אימפריית השחיתות, ויטה ווירג'יניה, אפריל והעולם המופלא, מייק ודייב מחפשים דייט, ברוקלין, רוי בוי, עלייתה ונפילתה של ענבל אור, זה: חלק 2, לאבד את אליס, במרחק לטיפה, המסדר 2, האפיפיור פרנסיס: במילים שלו, הסר חבר: רשת אפלה, משפחת אורדינריו, וואן טייק, ממלכה אפלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נוכלות בלי חשבון | Hustlers, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 16 בינואר, 2020, בערוץ Hot VOD

לולה ואחיה | Lola & Her Brothers | Lola Et Ses Freres, ערוץ Yes VOD

דרמה משפחתית. סיפורו של קשר מיוחד בין לולה, הנמצאת בתהליכי גירושין, לשני אחיה. לכל אחד מהם צרות משלו אך למרות חילוקי הדעות מוכיחים האחים כי ערך המשפחה חזק יותר מהכל. עם: לודווין סנייה. בימוי: ז'אן פול רוב. צרפת, 2018.

המטרה: שומר הראש | Angel Has Fallen, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 11 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD

אימפריית השחיתות | The Corrupted, סלקום TV

דרמת מתח. אסיר משוחרר – מתאגרף לשעבר, מנסה לשקם את חייו אך נסחף אל הסכנה בניסיונו להציל את אחיו בטרם יהיה מאוחר מדי. שחקנים: סם קלפלין, טימות'י ספאל, צ'ארלי מרפי. במאי: רון סקלפלו. 104 דקות, בריטניה, 2019.

ויטה ווירג'יניה | Vita & Virginia, סלקום TV

סרט בריטי. מבוסס על סיפור אהבתן האמיתי בין הסופרת הידועה וירג'יניה וולף לבין ויטה סאקוויל ווסט. שחקנים: אליזבת' דביקי, ג'מה ארטרטון, אמרלד פנל. במאית: שאניה באטון. 110 דקות, בריטניה, 2018.

אפריל והעולם המופלא | April and the Extraordinary World, סלקום TV

הזוכה הגדול של פסטיבל האנימציה אנסי. סרט הרפתקאות עתיר דמיון שמתאר באנימציה מרהיבה היסטוריה אלטרנטיבית, ובה בשנת 1941 צרפת נלחמת בארצות הברית, חשמל הוא מצרך נדיר ומדענים צריכים לחיות במחתרת. עשר שנים לאחר שהוריה נחטפו בעת שעמלו על ניסוי סודי ומהפכני, עולה אפריל על רמז למקום הימצאותם, ויחד עם חתול מדבר סרקסטי וצעיר שמרגל אחריה עבור המשטרה, היא יוצאת בעקבותיהם. קולות: מריון קוטיאר, ז'אן רושפור, אוליבייה גורמה. במאים: כריסטיאן דמארה, פרנק אקינסי. צרפת, 2015.

מייק ודייב מחפשים דייט | Mike and Dave Need Wedding Dates, סלקום TV

קומדיה רומנטית בכיכובם של זאק אפרון ו-אנה קנדריק על אחים, חובבי מסיבות, המחפשים את הדייט המושלם לחתונת אחותם בהוואי. במאי: ג'ייק סזימנסקי. 98 דקות, ארה"ב, 2016.

ברוקלין | Brooklyn, סלקום TV

מועמד ל-3 פרסי אוסקר כולל הסרט הטוב ביותר 2016, ומבוסס על פי תסריט של הסופר ניק הורנבי. דרמה תקופתית. בחורה צעירה וביישנית, מהגרת מעיירה אירית קטנטנה וירוקה לניו יורק של שנות ה-50. לאט לאט היא מנסה למצוא את מקומה ולנווט את צעדיה הראשונים בברוקלין. למרות הגעגועים, רומן לא צפוי עם בחור איטלקי סוחף אותה ומקשה עליה לקבל החלטה הרת גורל על עתידה. שחקנים: סירשה רונאן, אמורי כהן, דומנהאל גליסון. במאי: ג'ון קרולי. אירלנד, 2015.

21:00 עלייתה ונפילתה של ענבל אור | The Rise and Fall of Inbal Or, ערוץ Yes VOD

כאשר אביה נופל ממנוף ומפסיק לעבוד, מתחילה ענבל אור, אז בת 14, לעבוד לפרנסת משפחתה בבאר-שבע. תוך שהיא מוכרת אנציקלופדיות מדלת לדלת, היא כבר חולמת על העיר הגדולה. כשהיא מגיעה לתל אביב בשנת 1998, והיא בת 22, היא מחליטה 'להתחתן עם גבר אשכנזי' כפי שתכננה. היא פוגשת את אודי גרינפלד במסיבה, והשניים נישאים, לוקחים משכנתא ורוכשים דירה. תוך ששוק הנדל"ן רותח, ענבל מתחילה לעבוד בשיווק דירות. ואז נפתח אפיק חדש ומפתה – קבוצות רכישה. הקונספט: קבוצת אנשים משקיעה כסף ברכישת קרקע ובניית בניין, במטרה לקבל דירות במחיר זול בהרבה ממחיר השוק. תוך שנים ספורות הופכת ענבל ליזמית משגשגת של קבוצות רכישה ולסנסציה תקשורתית. היא מקימה עשרות קבוצות רכישה שבונות מאות דירות, תוך שהיא מוציאה על שיווק ופרסום עשרות מיליוני שקלים, וגם חייה חיי מותרות רהבתניים. ואז מגיע הפרוייקט השאפתני והיוקרתי ביותר שלה – בצפונה של תל-אביב – מגדלי בבלי. מכאן מתחילה שרשרת התרחשויות שמובילה את ענבל לקריסה עסקית, משפחתית ונפשית. הבמאית נילי טל ("חרוט בגופי", "כלות מאוקראינה", "רצח ללא מניע") מושיבה את אור אל מול המצלמות, כמו גם בני משפחה, רוכשים, עיתונאים ועורכי-דין, ותוך שימוש בחומרי ארכיון מרתקים מכל התקופות, מציגה תחקיר מאלף בשני חלקים על סיפור חייה: אישה בעולם של כרישי נדל"ן גברים, שהשתמשה בתקשורת ממש כפי שזו השתמשה בה, ששאיפותיה וחלומותיה הפכו לעיתים להיבריס, ושניצבת היום מול שוקת שבורה. שני פרקים בני 60 דקות, ישראל, 2020.

22:00 זה: חלק 2 | It: Chapter Two, ערוץ Hot Cinema 1

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 16 ביוני, 2020, בסלקום TV

22:15 לאבד את אליס, ערוץ Hot3

מותחן פסיכולוגי סקסי ואפל, בהשראת אגדת פאוסט, מאת סיגל אבין ("בלתי הפיך"). הסדרה עוקבת אחר אליס (איילת זורר) קולנוענית מוערכת שכבר מזה כמה שנים אינה רלוונטית. אליס נשואה לשחקן מצליח (גל תורן) ויחד הם מגדלים שלוש בנות. בפגישה מקרית ברכבת פוגשת אליס את סופי (ליהי קורונובסקי) פאם פטאל צעירה ותסריטאית מבריקה, שחולמת שאליס תביים את התסריט שכתבה. הכישרון, הנעורים והמיניות המתפרצת של סופי מעוררים את אליס, שמפתחת כלפיה אובססיה ומכניסה אותה אל תוך חייה המקצועיים, המשפחתיים והמיניים. במה שנראה כבחירה מודעת, נשאבת אליס אל עולמה האפל וההרסני של סופי, וככל שהעלילה מתקדמת ומתפתלת כבר לא ברור מי חדרה אל חייה של מי, מי לוקחת ומי נותנת, ומי תוביל את מי אל הסוף הפטאלי.

במרחק לטיפה | A Whisker Away, נטפליקס | Netflix

סרט אנימה פנטזיה. נערה אנרגטית בשם מיו, שמתאהבת בעמית לכיתתה, קנטו. מנסה ככל שהיא יכולה, היא פשוט לא מצליחה לזכות בתשומת ליבו, כך שהיא עושה את מה שכל נערת בית ספר רגילה הייתה עושה: היא הופכת את עצמה לחתולה. עם זאת, בשלב מסוים, הגבול בינה לבין החתול הופך למעורפל, והיא נאלצת לוותר על חייה כאנושית… במאי: יונישי סאטו. יפן, 2020.

המסדר 2 | 2 The Order, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרת הפנטזיה הקנדית. תלמיד קולג' הנחוש לנקום את דם אימו מצטרף למסדר סודי. מהר מאוד הוא מגלה שנקלע למלחמה בין אנשי זאב למכשפים העוסקים בקסמים אפלים.

האפיפיור פרנסיס: במילים שלו | Pope Francis: A Man of His Word, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. דמותו והשקפותיו השנויות במחלוקת של האפיפיור פרנציצקוס נחשפות בסרט התיעודי של הקולנוען המוערך וים ונדרס, שהתלווה למסעותיו ברחבי העולם בעידן של פילוג קיצוני.

הסר חבר: רשת אפלה | Unfriended: Dark Web, נטפליקס | Netflix

מותחן פסיכולוגי. חבורה של בני עשרים ומשהו מתחברת למחשב נייד גנוב ונקלעת למשחק רשת קטלני. שחקנים: קולין וודל, סטפני נוגראס, בטי גבריאל. במאי: סטפן סוסקו. 94 דקות, ארה"ב, 2018.

ממלכה אפלה | Realms, נטפליקס | Netflix

אימה על-טבעית. אחרי שוד כושל בבנגקוק, שני שודדי בנק אמריקניים ושלושת בני הערובה שלהם מסתתרים באחוזה מבודדת שכוח אפל שולט בה. שחקנים: פריה לונדברג, גולף פיצ'איה ניטיפייסנקול, ריאן קלי. במאי: דריק גייטס. 91 דקות, תאילנד / ארה"ב, 2017.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן