Skip to content

מרתון תל אביב הדיגיטלי, עוד שבוע להרשמה

המרתון ה- 13 במספר יתקיים השנה במתכונת דיגיטלית המותאמת לרוח התקופה, תחת הסיסמה "כולנו רצים יחד וכל אחת ואחד לחוד". יום שישי, 19 בפברואר 2021. ההרשמה למרתון תיסגר ב-13 בפברואר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל שתקיים עיריית תל אביב-יפו ב – 19 בפברואר 2021. מרתון סמסונג תל-אביב הפך למסורת בתחום הספורט הישראלי. המרתון ה- 13 במספר יתקיים השנה במתכונת דיגיטלית המותאמת לרוח התקופה, תחת הסיסמה "כולנו רצים יחד וכל אחת ואחד לחוד" ועל פי המקצים הבאים: מרתון (42.195 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ), מרוץ 10 ק"מ ומרוץ 5 ק"מ. שעות ההזנקה יתקיימו החל מ-6:30 בבוקר.

שערי המרתון כבר מחכים לרצים (צילום:דן בר דוב)
שערי המרתון כבר מחכים לרצים (צילום:דן בר דוב)

במרתון 2021, עתידים להשתתף למעלה מ-20,000 משתתפים מ-33 מדינות ברחבי העולם. בשנה זו, חלה עליה באחוז הנשים אשר משתתפות במרתון. כ-45% מכלל ההרצות השנה הן נשים, לעומת 41% בשנת 2020.  השנה פותחה אפליקציה ייעודית שדרכה ישודר טקס ההזנקה המסורתי, תתאפשר מדידה אינטראקטיבית של המסלול וזמן הריצה, שילוב מסרים מעודדים במהלך המרוץ, פלייליסט ייחודי ואפשרות שיתוף עם משתתפים נוספים. בנוסף, יונפקו תעודות סיום אישיות ומעוצבות לכלל המשתתפים במרוץ.

לראשונה, ניתן לרוץ במרתון סמסונג תל-אביב מכל מקום בעולם. אפליקציית המרתון הותאמה גם לדוברי אנגלית כך שלכל משתתף, מכל מדינה תהיה את האפשרות להוריד את האפליקציה ולרוץ בארץ מגוריו יחד ובמקביל לרצים בישראל. ערכות נשלחו ל-33 מדינות ברחבי העולם וביניהן: הולנד, שבדיה, הודו, איחוד האמירויות, ארה"ב, אנגליה, צ'ילה, פולין, גרמניה, אירלנד, פורטוגל, מקסיקו, צרפת, בולגריה, רוסיה, טורקיה, ברזיל ועוד.

במסגרת המרתון ובשיתוף משרד התיירות ומנהלת עיר עולם ותיירות, יתקיים אתגר בין המשתתפים ממדינות העולם, תחת הכותרת "לרוץ בתל אביב – מכל מקום בעולם". ובו כל משתתף ישלח תמונה או קטע וידאו, יצירתי ומקורי ממקום מגוריו במהלך הריצה. הזוכה הוא זה שישלח את הוידאו או התמונה המקורית ביותר ויזכה בכרטיס טיסה זוגי לתל-אביב וכניסה למרוץ בשנת 2022.

אפליקצית המרתון (באדיבות יח"צ)
אפליקצית המרתון (באדיבות יח"צ)

כבכל שנה העיר תל-אביב – יפו מתקשטת לקראת המרתון, השנה הוקמו ארבעה שערים בלוקיישנים מרכזיים ברחבי העיר הממוקמים בפארק גני יהושע, נמל תל-אביב, פארק צ'ארלס קלור ושדרות רוטשילד פינת כיכר הבימה, כדי לחגוג את האירוע.

ההרשמה למרתון תיסגר בתאריך ה-13 בפברואר. לנרשמים, יחולקו ערכות רצים ב-20 מוקדים שונים ברחבי הארץ על מנת לאפשר לרצים לאסוף את הערכות בקלות ובנוחות. ערכת הרצים כוללת יותר מ-20 פריטים וביניהם: תיק שרוך, חולצת ריצה רשמית של המרתון, מספר חזה אישי, מדליה, מדבקת Finisher ושלל פינוקים ומתנות מנותני החסות.

ראש עיריית תל – אביב-יפו, רון חולדאי: "אם היינו צריכים הוכחה שהעיר הזאת, תל – אביב-יפו, היא עיר ללא הפסקה, אז המרתון הוא העדות הטובה ביותר. גם בשנה כל כך מאתגרת שבה מציאות חיינו השתנתה לחלוטין אנחנו לא מוותרים על האירוע הכל-כך אהוב, המרתון. האמת היא שלרגע לא היססנו, אם יש משהו שאנשים התעקשו לקיים במהלך חודשי הקורונה הוא שגרת ספורט בריאה ומהנה. הטיילת, הפארקים ושדרות העיר סיפקו מצע נהדר לעשרות אלפים לשמור על הבריאות וגם על השפיות. תל אביב-יפו היא אחת הערים הראשונות בעולם שמקיימות מרתון דיגיטלי, כראוי לעיר שהיא ה-Start-up city של ה-Start-up nation. ועל כך מגיע לכולכם ולכולם כל הכבוד. אני מאחל לכל הרצות והרצים שמצטרפים אלינו ממטולה ועד אילת, מקריית טבעון ומקריית עקרון, מבאר שבע ומירושלים, שיהיה בהצלחה! והעיקר, תהיו בריאים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן