Skip to content

הליכה בשביל הבריאות: מיזם קהילתי לעידוד פעילות גופנית

בשנה השביעית לפעילותו של המיזם, בחסות חברת פייזר, משתתפים בו כ-75 מתנ"סים ברחבי הארץ. מרבית המתנ"סים הצליחו להגדיל משמעותית את מעגלי ההולכים והרוכבים תוך זמן קצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנה השביעית לפעילותו של המיזם, בחסות חברת פייזר, משתתפים בו כ-75 מתנ"סים ברחבי הארץ. מרבית המתנ"סים הצליחו להגדיל משמעותית את מעגלי ההולכים והרוכבים תוך זמן קצר

יום מעשים טובים התקיים אתמול, יום שלישי, ובו בחרה חברת התרופות פייזר לפתוח את הפרויקט השנתי "הליכה בשביל הבריאות". פרויקט זה, המעודד אורח חיים בריא הוא אחד מהמעשים הטובים שעושה החברה למען הקהילה. זו השנה השביעית לפעילותו של הפרויקט, המתקיים בשיתוף עם החברה למתנ"סים האיגוד הקרדיולוגי בישראל, איגוד הספורט העממי ובעידוד משרד הבריאות.

חברת פייזר ערכה יום עיון לרכזי הפעילות מ- 27 מתנ"סים ברחבי הארץ מהצפון ועד להבים שבדרום, ביניהם מנהלים ומרכזים של המתנסים מג'וליס (מתנ"ס דרוזי), כפר קמא (מתנ"ס צ'רקסי), רוממה ירושלים (מתנ"ס חרדי), שגב שלום (מתנ"ס בדואי) ועוד.

במסגרת עידוד לאורח חיים בריא ופעיל, בשנת 2005, הקימה החברה פרויקט ראשון מסוגו המקדם פעילות גופנית באמצעות הליכה ורכיבה על אופניים. השנה, שבע שנים לאחר תחילתו, ממשיכה פייזר את הפרויקט תוך מתן דגש על פעילות ההליכה. התכנית נועדה להגביר את המוּדעות לחשיבותה של פעילות ההליכה, לשם קידום אורח חיים בריא, ולהרחיב את מעגל העוסקים בה בקרב כלל האוכלוסייה במדינת ישראל.

בשלב הראשון הופעל הפרויקט ב- 14 מתנ"סים ברחבי הארץ. כיום, בשנה השביעית לפעילותו, משתתפים בפרויקט כ-75 מתנ"סים ברחבי הארץ. מרבית המתנ"סים הצליחו להגדיל משמעותית את מעגלי ההולכים והרוכבים תוך זמן קצר. בחלק מהישובים, שבהם מתקיימת התכנית, אף הוקמו מסלולי הליכה ורכיבה, המשמשים לרווחת המשתתפים וכלל האוכלוסייה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן