Skip to content

חצי מרתון ברלין יתקיים השנה במתכונת וירטואלית

פתוח לרצים ורצות מכל המדינות. תחת הסיסמא "מברלין לעולם - אתם לא לבד", בין התאריכים 9 - 11 באפריל 2021. דמי השתתפות 7 אירו המיועדים בעיקר לצדקה.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השתתפתם במרתון תל אביב הוירטואלי ובכן כעת אתם יכולים לקחת חלק בחצי מרתון ברלין, ללא צורך לטוס לברלין, ממש כאן בישראל. חצי מרתון ברלין ה- 40 אמור היה להתקיים ב- 11 באפריל 2021. כמובן שלאור מגיפת הקורונה הוא לא יוכל לצאת לפועל .  לאור הנסיבות, החליטו מארגני התחרות  SCC EVENTS  לערוך אירוע  ספורטיבי בתאריך הנ"ל –  חצי מרתון אך וירטואלי.

חצי מרתון ברלין ,השנה באופן וירטואלי (צילום:דן בר דוב)
חצי מרתון ברלין ,השנה באופן וירטואלי (צילום:דן בר דוב)

מרוץ וירטואלי, שלדברי המארגנים יחזק את רוח הקהילה הספורטיבית. יעזור ליצור רגעים משמחים  ולגשר על הזמן עד שחצי מרתון ברלין ה -40 יכול להתקיים, בתקווה, בסתיו 2021. SCC EVENTS נחשבת לחלוצה בארגון מרוצים וירטואליים כשהפיקה את אתגר 2.01.39 שהתקיים בשנה שעברה במקום מרתון ברלין

בין התאריכים 9 – 11 באפריל 2021,  מוזמנים רצים, ספורטאי כסאות גלגלים, אופני יד ומחליקי סקטים להשתתף בחצי מרתון ברלין הווירטואלי. זהו אירוע עצמאי לחלוטין. שלא בא כמובן להחליף את חצי המרתון האמיתי המתוכנן ל 22 באוגוסט 2021.

 

בחצי מרתון ברלין הווירטואלי תהיה אפשרות לריצה של 10 ק"מ בנוסף לחצי מרתון. עם המרחק הקצר יותר, מנסים המארגנים לתת מענה גם לרצים פחות מיומנים. לא משנה באיזה מרחק בוחרים, יש להשלים אותו בפעם אחת (כמובן ניתן לעצור להפסקות קצרות). את התוצאה ניתן להעלות לאתר, אם רוצים בכך, באמצעות שעון הספורט. דמי ההשתתפות הם 7 אירו בלבד המיועדים בעיקר לצדקה. ההרשמה פתוחה כמובן למשתתפים מכל המדינות שנקראים גם לצלם רגעים מריצתם ולשתף ברשתות על ידי תיוג  #virtualberlinhalf

לסיום, המארגנים עדיין אופטימיים באשר  ל- 22 באוגוסט 2021, בתקווה לקבל את פני אלפי המשתתפים לברלין לחצי מרתון ברלין ה- 40.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן