Skip to content

שוער הפועל באר שבע נעצר בחשד לסחר והפצת סמים ממריצים

השוער נחקר פעמיים מתחילת הפרשה ולא נעצר עד כה, אתמול נעצר לאחר חקירה והובא היום להארכת מעצר שם בקשה פרקליטתו צו איסור פרסום על שמו ונדחתה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רז רחמים, שוער שלישי של הפועל באר שבע בעונה שעברה, נעצר אתמול בחשד לסחר והפצה של סמים ממריצים והובא היום (שלישי) בפני שופט בית משפט השלום בבאר שבע. מעצרו הוארך עד יום ראשון ה- 01/08/2021. בקשת פרקליטתו עו"ד ארנון בן עליזה לאסור את פרסום שמו והחשדות נגדו נדחתה.

אילוסטרציה: FREEPIK

מדובר בפרשה שנחשפה לפני כשבועיים, בה בצעה המשטרה יותר מחמישה מעצרים וחקרה את הכדורגלן מספר פעמים תוך שחרורו ללא מעצר בפועל. אתמול חלה התפתחות משמעותית בנושא ובעקבות כך נעצר הכדורגלן לאחר חקירתו במשטרה.
פרקליטתו בקשה בתחילה צו איסור פרסום שמו בטענה כי מדובר בשחקן בן 24.5 שנמצא במבחן אם הוא מתאים לקבוצה או לא ופה יכולים לחסום את הקריירה שלו, "אנחנו לא רוצים שהקריירה שהוא השקיע את כל חייו בה תיעלם כי שום קבוצה לא תרצה לקלוט אותו בגלל שלכאורה יש עליו איזה שהוא כתם. היה והסיפור הזה יתבדה יש לו קריירה שהוא יכול לשחק עוד 10 שנים לפחות ויותר…אי אפשר להשוות אותו לעובד במשרה רגילה פה הוא כל הזמן נמצא במבחן נוסף בקבוצה אחרת עם סוכני שחקנים, שחקני כדורגל זה כל הזמן צריך למכור אותם להעביר אותם הכל משתנה מיום ליום לכן רצוי שהמשיב יהיה תחת חיסיון כדי שלא חלילה ייגרם לו נזק שהוא לא עוול בכפו", טענה הפרקליטה, אבל שופט בית המשפט חיים פס דחה את הבקשה וקבע כי "אין בעובדה  כי השחקן הנו שחקן כדורגל פעיל כדי לבסס נזק חמור יותר מאשר פגיעה שנגרמת לאחרים העובדים במקומות עבודה אחרים…..כך או כך יש לזכור כי המשיב (השחקן א.מ) הוא בחזקת חף מפשע".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן