Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים וכשר לפסח (ומה שלא), חלק שני

R2M: עוגות, מאפים ומאכלים לחג הקבוצה, שהביאה לעולמנו את הבייקרי ואת הדליקטסן (ועוד כמה מוסדות אוכל ידועים ומוצלחים), משיקה כמו בכל שנה מבחר גדול של מאכלים לחג. בצד תפריט עשיר שניתן להרכיב איתו ארוחת חג, ישנו תפריט חשוב לא פחות של עוגות וקינוחים. אחת הקטגוריות היא קינוחי כוסות, הכוללת, בין השאר, טירמיסו, רייס פודינג טבעוני, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

R2M: עוגות, מאפים ומאכלים לחג

הקבוצה, שהביאה לעולמנו את הבייקרי ואת הדליקטסן (ועוד כמה מוסדות אוכל ידועים ומוצלחים), משיקה כמו בכל שנה מבחר גדול של מאכלים לחג. בצד תפריט עשיר שניתן להרכיב איתו ארוחת חג, ישנו תפריט חשוב לא פחות של עוגות וקינוחים. אחת הקטגוריות היא קינוחי כוסות, הכוללת, בין השאר, טירמיסו, רייס פודינג טבעוני, מוס שוקולד ולימונשלי, כל אחת מהן באותה רמה גבוהה של דיוק ואיכות שאנו מכירים ואוהבים. אם עוגות זה מה שאתם מחפשים, מציעים כאן עוגת לוז ג'נדויה, כלומר עוגת טורט בסיסית וטובה המכילה, במקום אגוזי מלך כמקובל, אגוזי לוז, עם ציפוי עבה ועשיר של קרם ג'נדויה; ועוגת פולנטה, לימון וריקוטה. כלומר, עוגה עשויה קמח תירס א-לה-איטליה (כלומר, ללא גלוטן) עם לימון, שמן זית וצנוברים, בציפוי קרם עם ניחוח מרווה. אנחנו אוהבים את היצירתיות.

24 שקלים לקינוח בכוס, 79/112 שקלים לעוגה. להשיג בסניפי הבייקרי והדליקטסן. 03-9681010.

צילום: עידית בן עוליאל

 

בוסתן: כדורי חרוסת

החרוסת יכולה להגיע לשולחן החג גם בדרך הזו – כדורים מוכנים מראש. ברשת מכינים אותם על בסיס תמרים, כמובן, עם סוגים שונים של אגוזים, תפוח עץ ותבלינים, וציפוי של שבבי שקדים. המוצר נראה טוב, ללא ספק, והוא גם טעים, אבל הטעם אינו עשיר כמתבקש, אלא יש בו בעיקר את טעם התמרים.

9.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: רשת בוסתן

 

יוניליוור: דליפקאן ושוגי של תלמה

החברה השיקה גרסאות כשרות לחג של שני מוצרים ידועים. האחד הוא חטיפי הדגנים של שוגי, שמשווקים עם שוקולד חלב ועם שוקולד לבן – אם אתם או הילדים אוהבים את החטיפים הללו, אתם תאהבו גם את הגרסה הכזרה לחג, שבינה לבין המוצרים הרגילים אין הבדל משמעותי. זה אינו המקרה של הדליפקאן אשר הושק בגרסה כשרה לפסח אשר במקרה זה היא גם נטולת גלוטן. הפתיתים יותר פריכים בגרסה זו של המוצר, והחוויה של האכילה היא הרבה יותר מהנה מזו של המוצר הרגיל. גם המתיקות אינה גדולה מדי, לשמחתנו. במילים אחרות, קנו כמה יחידות מהדלי פקאן, שיהיה לכם גם להמשך הקיץ.

עד 14.9 שקלים למארז של חמש יחידות שוגי, עד 25.9 שקלים ל-350 גרם של דליפקאן. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

Free: סדרת מושלשים

סדרת המוצרים של החברה הושקה בגרסה כשרה לפסח. מאחר והסדרה אינה מכילה קמח חיטה מלכתחילה, ההבדל בין המוצרים הוותיקים לבין אלו הכשרים לפסח אינו בא לידי ביטוי בטעם או במרקם. כמו תמיד גם בפסח זה, הסדרה כוללת שלושה מוצרים בשלושה טעמים – תפוח אדמה וירקות, תירס וכורכום ואורז שחור – ואין בהם סוכר.

5.9 שקלים ל-25 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: אפרת אשל

 

כדאי לדעת

המותג מאסטר שף השיק רוטב סויה מסורתי, כשר לפסח, המכיל 46% פולי סויה מיפן.

15.9 שקלים ל-620 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

 

 

אסם מבית נסטלה השיקה מנה חמה המכילה רייס נודלס בטעם עוף, בגרסה כשרה לפסח.

עד 11.9 שקלים ל-55 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

Adar של יקב Elvi wines הוא יין אדום יבש. היין נעשה מענבי טמפרניו, שנבצרו בספרד בבציר 2018. היין מכיל 14% אלכוהול, והוא עשר יישון במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון. מובטחות ארומות של פירות שחורים, תבלינים חמים, שוקולד ורמז למנטה.

99 שקלים. להשיג בחנויות יין.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן