Skip to content

האקרים טורקים במתקפה קיברנטית על חברת הפרלמנט הצרפתי

בתגובה להצעת חוק "הכחשת השואה הארמנית" שעבר בקריאה ראשונה בבית התחתון, תקפו האקרים טורקים את אתר האינטרנט של חברת הפרלמנט הצרפתי וואלרי בוייר, שהגישה את החוק להצבעה. מאת: עמית מנדלזון ההאקרים התורכים ידועים כפטריוטים ופעילים אקטיבית כדי לייצג את עמדת טורקיה בכל סכסוך שהוא. בעלי אתרים ישראלים רבים זוכרים כיצד ערכו הטורקים הצעירים מיסוך (Defacing) […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתגובה להצעת חוק "הכחשת השואה הארמנית" שעבר בקריאה ראשונה בבית התחתון, תקפו האקרים טורקים את אתר האינטרנט של חברת הפרלמנט הצרפתי וואלרי בוייר, שהגישה את החוק להצבעה.

מאת: עמית מנדלזון

ההאקרים התורכים ידועים כפטריוטים ופעילים אקטיבית כדי לייצג את עמדת טורקיה בכל סכסוך שהוא. בעלי אתרים ישראלים רבים זוכרים כיצד ערכו הטורקים הצעירים מיסוך (Defacing) לאתריהם והסבו אותם ללוח מודעות אנטי ישראלי, אחרי אירועי המרמרה.
גם וואלרי בוייר, חברת הפרלמנט הצרפתיה, שהעלתה את חוק איסור הכחשת השואה הארמנית  למדה על בשרה, שיש מחיר.

בויאר
האתר אליו מגיע מבקר

לפני מספר שעות נפרץ אתרה של הגברת בוייר בבדיקה שערכתי, מסתבר שבניגוד לתהליך הרגיל ההאקר, שביצע את הפריצה, איננו פוחד להזדהות. הוא פרץ את האתר וערך מחדש את הדף הראשי ושתל בו 4 פעמים שורת קוד, שמפנה את מבקרי אתרה של הגברת בוייר לאתר אחר בו נמצא דגל טורקיה עם הטענות כלפי ממשלת צרפת בטורקית ובאנגלית. בדרך כלל פריצות שכאלו מסתיימות בהחלפת הדף הראשי בדף חדש עם מסר.היות והפעם נשתל קוד שילוח (redirection) שמעביר את מבקרי האתר לאתר אחר, שבבעלותו, והעובדה שאתר, לפחות לפי הרישומים, כנראה שנרכש לפני כחודש וחצי. היות וכך סביר להניח שזו פעולה שנתמכת או יזומה על ידי ממשלת טורקיה.

תיקון האתר של הגברת בוייר אמור לקחת לא יותר מ-10 שניות. מה שמפתיע במיוחד הוא העובדה שהאקר שאכן הצליח לפרוץ לאתר כלשהו לא יגרום לו נזק שאיננו בר תיקון, ולא חשוב כמה שנוא האובייקט. ייתכן שמדובר בסוג מסויים של אתיקה, אתיקה של גנבים, לך תדע.

1 Comment

  1. מגפון עיתון ישראלי עצמאי
    5 בינואר 2012 @ 19:41

    […] של האתר הנפרץ והחלפתו באחר עם מסרים פוליטיים שונים נפוצה למדי אבל ברוב המקרים הם יגבו כמו ילדים טובים את הדף הראשי […]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן