Skip to content

המתנה המושלמת ליום המיוחד

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום הולדת הוא זמן חשוב בשנה- לא משנה באיזה גיל ובאיזו תקופת חיים. בכל שנה, אנחנו מתרגשים ממש כמו ילדים לקראת היום הגדול, ובאופן לא מודע, מתעסקים בשאלות- מה קנו לנו? מה הכינו עבורנו? האם חשבו עלינו?

הרי, כולנו רוצים להרגיש אהובים, יקרים, ובסתר- כולנו היינו רוצים שישקיעו בנו בזמן המיוחד, שכולו שלנו.

בהתאם- התקופה הקודמת ליום הולדתו של אדם החשוב לנו, בין אם מדובר בבן זוג, באימא או אבא, בבנינו או בתינו, בבן משפחה קרוב אחר או בחבר נפש, מלווה במחשבות והכנות רבות. לכולנו חשוב שלאנשים היקרים לנו תהיה את יום ההולדת הטוב והשמח ביותר, וכמובן-  שנקנה להם מתנות ליום הולדת לטעמם, שיגרמו להם לשמחה רבה. לכן, רבים מאתנו מבלים זמן רב ומשקיעים משאבים רבים בכך, לרבות בחירת המתנה, כתיבת הברכה, הפקת האירוע והכנת היום הקסום.

בכתבה זו נדבר על מתנות היום הולדת המתאימות ביותר עבור כל גיל ותקופה בחיים, בנפרד- מתנות שמראות מחשבה, אהבה ואכפתיות, ופשוט כיף לקבל.

תקופת הילדות

בדרך כלל, עולמו של ילד צעיר סובב סביב משחק והנאה. בשלב הילדות, כיף לקבל מתנות ליום הולדת הכוללות משחקים וצעצועים מסוגים שונים (חלקינו בוודאי זוכרים את תחושת האכזבה בתור ילדים קטנים, בקבלת בגד "משעמם" או חפץ אחר במקום משחק). למרבה הצער, רוב הילדים בעידן המודרני מרבים להישאר בבית, צופים בטלוויזיה, משחקים במשחקי וידיאו, במחשב או בטלפון, ולא יוצאים לשחק בחוץ כפי שהיה נהוג בעבר- בתקופה בה כיף היה לצאת לשכונה ולשחק כל היום בחברת חברים קרובים. כדי לשלב בין עולם המשחקים האהוב על הילד לבין העולם בחוץ, מומלץ לרכוש עבורו צעצוע המתאים למשחק בחוץ, כמו למשל: אופניים, מכונית חשמלית, קורקינט, סקטבורד, גלגיליות ועוד. פריטים אלו מהנים לשימוש, ומשלבים בהם גם אלמנטים ספורטיביים אשר ישפרו את אורח חייו של הילד. בזכותם, יוכל הילד להנות מחיים רבי פעילות, מעניינים יותר ומעשירים יותר, ואף להתחרות עם חבריהם מחוץ לבית, ובכך גם לרכוש מיומנויות חבריות. מומלץ לרכוש פריט המתאים למידות הילד, ועוד יוכל ללוות אותו למשך שנים רבות.

מתנה מיוחדת לאוהבים

בין זוגות צעירים ואוהבים, המתנה היפה ביותר היא תכשיט, המסמל אהבה. תוכלו להעניק תכשיטים גם לחבריכם, קרוביכם ומשפחתכם, אך בתור מחווה רומנטית- אין כמו להעניק  טבעות אירוסין טוויסט, שיכולות להיות מתנה מצוינת ליום הולדת שהופך למחוות אהבה ולהצעה להמשיך את החיים יחד- הצעת נישואין. טבעות אירוסין טוויסט מושלמות עבור ההצעה המרגשת לכל בחורה, והן מתנה משותפת (לשני בני הזוג) המראה על מחויבות, התבגרות והתפתחות. במידה ובני הזוג אינם נמצאים בשלב זה בחייהם אך עדיין מעוניינים להעניק מתנה דומה, ניתן לרכוש טבעות בסגנון טבעות אירוסין טוויסט אשר אינן מיועדות לנישואים אלא ליופי ונוי בלבד.

צילום: FREEPIK

יום הולדת עם מתנה מיוחדת

ככל שאנחנו מתבגרים, מפתחים קריירה, משפחה, דואגים לילדים צעירים או לאנשים יקרים נוספים בחיינו- כך אנו נזקקים לחופשה, לזמן פרטי (או חברתי) לעצמינו, לנוח, לבלות ולחדש כוחות. לא משנה מי האדם היקר החוגג יום הולדת- חופשה או פעילות חווייתית אחרת היא המתנה המושלמת ליום המיוחד. זו יכולה להיות חופשה זוגית רומנטית (בין זוגות נשואים או מאוהבים), חופשה עם חברים או חופשה משפחתית- ביעדים אקזוטיים בעולם, יעדים מעניינים שניתן לטייל בהם ולראות עולם, יעדי נופש בהם ניתן לנוח "בטן גב", יעדי מסיבות צבעוניים, או אפילו אתרי חופשה יפיפיים וקסומים פה בארץ, כמו אילת, הכינרת, רמת הגולן, הגליל, מצפה רמון ועוד.

במידה ואינכם מסוגלים להשקיע בחופשה שלמה- מתנות ליום הולדת יכולות להיות גם חווייתיות בלבד, ולא פחות מוצלחות!

תוכלו להשקיע בפעילות חווייתית כמו ארוחה משותפת במסעדה, מסאז' בספא מפנק, טיול למקום מעניין בארץ, פעילות ספורט אתגרי (טיפוס, צניחה, דאייה, קפיצה חופשית או שיט) או סתם פיקניק נחמד ומפנק, בו תבשלו ותאכלו ארוחה חווייתית בחיק הטבע ("על האש", פיקניק פירות, בישולים על גזיה או מדורה ועוד).

בנוסף, ישנן סדנאות שונות, אשר יכולות להיות מדהימות במיוחד בתור מתנות ליום הולדת. סדנאות יוגה ווי-פאסאנה במדבר, סדנאות מדיטציה והרמוניה, טיולי ספורט מאורגנים בארץ, סדנאות רוגע ומסיבות בצפון ועוד.

הגיל השלישי

סביב הגיל השלישי החיים הופכים באופן טבעי להרבה יותר איטיים- היכולות הפיזיולוגיות יורדות, הגוף הופך עייף וחלש, ולמרות הזמן הפנוי הרב שנתון, קיים קושי לנצל אותו בטיולים, פעילויות ושאר אירועים שהופכים את החיים ליפים יותר. בגיל זה חסרה הניידות, לא התחבורתית בהכרח, אלא הפיזית- ולכן, שימוש ברכב מסוג קלנועית הופך את החיים לפשוטים הרבה יותר. קלנועית היא רכב קטן, הנוסע במהירות איטית ומתונה ומסייע למתקשים בהליכה להתנייד בציבור. בתור מתנת יום הולדת לאדם מתבגר אהוב, קלנועית היא בחירה נכונה, שימושית ואף מהנה במידה רבה. ישנם סוגים רבים של קלנועיות- מבניהם רכבים בעלי מושב אחד, רכבים בהם ניתן להרכיב עוד אדם, רכבים המאפשרים מקום אחסון לחפצים נוספים ועוד. הרכב הוא קל משקל ופשוט לתפעול, כך שגם בני הגיל השלישי, אשר מתקשים פעמים רבות בתפעול טכנולוגיה, יוכלו להשתמש בו ולתפעל אותו בצורה קלה ונוחה. מאחר והיא קטנה, ניתן להחנות אותה בסמוך לכל מקום שתבחרו, ולהיכנס יחד אתה למרכזי קניות, חנויות ומרכזים ציבוריים נוספים. בעזרת הקלנועית יוכל יקירכם המתבגר להתנהל בחופשיות ולשוב ולעשות פעילויות מהנות וחשובות אותן אהב- קניות, טיול בשדרה בעיר, נסיעה לבתי קפה ומרכזים חברתיים, טיול עם חברים, נסיעה לסידורים ולבילויים ועוד. הקלנועית מחזירה את האדם לו היא שייכת לרמת התפקוד שהייתה לו בעבר שנים קודם לכן, והופכת אותו לבר יכולות בדומה לאדם הצעיר ממנו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן