Skip to content

אשדוד: מקורב לדומרני ניצל מניסיון חיסול

מטען חבלה גדול נוטרל בידי המשטרה ברכבו של מקורב לראש ארגון הפשע. חבלן: "זה היה מטען גדול, אם היה מתפוצץ היו נפגעים חפים פשע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטען חבלה גדול אותר באשדוד ברכבו של עבריין המקורב לראש ארגון הפשע בדרום שלום דומרני. המטען נוטרל הבוקר (שני) על ידי חבלני המשטרה ובשלב זה חוקרי מרחב לכיש עדיין לא יודעים מי עומד מאחורי הניסיון הנוסף לפגוע בסביבתו הקרובה של דומרני: "זה היה מטען גדול, אם היה מתפוצץ היו נפגעים חפים פשע".

על פי המשטרה סוכל הבוקר ניסיון פגיעה בתושב אשדוד, המשתייך לארגון הפשע של שלום דומרני, לאחר שחשפה מטען חבלה גדול ברכבו ונטרלה אותו. חוקר בימ"ר לכיש ציין כי מדובר היה במטען גדול, שאם היה מתפוצץ כנראה היה פוגע גם באחרים".

חבלני המשטרה שהוזעקו למקום באשדוד, נטרלו את המטען והרחיקו אותו מהאזור. במקביל, נערכות פעולות חקירה לאיתור זהות החשוד במעשה.

דומרני (ארכיון: צילום מסך חדשות 2 לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

במרחב לכיש ציינו כי "אין ספק ששוטרי הימ"ר מנעו לפנות בוקר אסון גדול, שכן מעבר להצלת חייו של אותו אדם שכלפיו כוון המטען, סבירות גבוה שניצלו גם חייהם של אזרחים חפים מפשע נוספים"

סיכול ניסיון החיסול הבוקר מגיע לאחר מספר ניסיונות לפגוע ולחסל מקורבים לדומרני, כשהאחרון בהם היה הירי בעבריין יוסי דהן במשוב נהורה סמוך לקריית גת לפני כשבועיים. דהן נפצע באורח בינוני לאחר שמתנקשים ירו בו מספר כדורים מטווח קצר, נמלטו ולאחר מכן נתפסו על ידי המשטרה בעקבות תקלה שאירעה ברכבם.

מלבד ניסיון החיסול של דהן, ניסו לא מזמן אויביו של דומרני לרצוח גם את בנו, ניסים "נינה" דומרני, עבריין מהמאפיה הקווקזית ירה לעברו 14 כדורים במגרש רכבים בו הוא עבד באשקלון בחודש מרץ האחרון. ניסים עצמו נפצע קשה באירוע והוא עדיין מאושפז בבית החולים כשהוא סובל משיתוק בשתי רגליו בעקבות פגיעה בעמוד השדרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן