Skip to content

עקצה והונתה גברים בעשרות אלפי שקים

ממעצר תושבת ירושלים שהוארך היום בבית המשפט, עלה כי האישה התחזתה לאחרת והציגה את עצמה בתור רופאה, הונתה וקיבלה במרמה מגברים עשרות אלפי שקלים תוך מצגי שווא שונים, וניסתה להוציא תיעוד רשמי מזויף מהמדינה ללא הצלחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעלת עבר פלילי תושבת ירושלים התחזתה לרופאה, הונתה  ונטלה כספים במרמה ונעצרה לפני כשבועיים היום (שני)  הוגשה נגדה הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדה בימים הקרובים כתב אישום. כמו כן, מעצרה הוארך בארבעה ימים נוספים, זאת עד ליום 9.6.2022.
לטענת המשטרה שהוצגה היום בבית משפט השלום בירושלים, האישה התחזתה לאחרת והציגה את עצמה בתור רופאה, הונתה וקיבלה במרמה מגברים עשרות אלפי שקלים תוך מצגי שווא שונים, וניסתה להוציא תיעוד רשמי מזויף מהמדינה ללא הצלחה.
בתאריך 19.4.2022 התקבלה במשטרה תלונה מקוונת אודות התחזות, הונאה, מרמה וגניבה נגד אשה בת 58 תושבת אזור ירושלים. על פי התלונה שהתקבלה במשטרה, המתלונן והחשודה היו בקשר זוגי, במהלכו היא התחזתה בפניו לאדם אחר ולרופאה במקצועה, ונטלה ממנו כספים במרמה והונאה.

מונה של הדרכון המזויף אותו הציגה החשודה למשרד הפנים בניסיון להוציא מסמכים שלא כדין {ללא הצלחה} (צילום: דוברות המשטרה)

בעקבות התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידת ההונאה בימ"ר מחוז ירושלים. מהחקירה עלה כי במהלך הקשר, קיבלה החשודה מהמתלונן במרמה והונאה כספים שלא כדין, בשווי של כמאה אלף ש"ח. כך למשל, הבטיחה החשודה לעזור למתלונן בקבלת דרכון בריטי, ובנוסף שיקרה בפניו כי היא בהיריון ממנו והציגה מצג שווא ביחס למגוון נושאים ששימשו אותה לביצוע ההונאה.
עוד עלה מהחקירה החשד, כי האישה החשודה הונתה וניסתה להונות גברים נוספים. במהלך החקירה חוקרי ההונאה של ימ"ר ירושלים איתרו השוטרים קורבן נוסף, ממנו לקחה החשודה כספים במרמה, בהיקף של עשרות אלפי ש"ח. הקורבן שלא ידע ממעשה ההונאה והעוקץ, זומן לגביית עדות במשרדי ימ"ר ירושלים. על פי החשד, החשודה יצרה עמו קשר והוא העביר לה 50,000 ₪, זאת לאחר שהציגה בפניו מצג שווא כי היא חולה במחלה קשה ונדרשת לעבור הליך רפואי יקר בחו"ל להצלת חייה. בנוסף עלה בחקירה כי בשנה שעברה, מספר חודשים לאחר שחרורה ממאסר קודם שאותו ריצתה, ניסתה החשודה להשיג תיעוד רשמי של מדינת ישראל במרמה ע"י הצגת דרכון זר מזויף ובזהות בדויה של אדם אחר- אך ללא הצלחה.  כאמור, בתאריך 24.5.22 נעצרה החשודה על ידי בלשי ימ"ר ירושלים. בחיפוש משטרתי שבוצע בדירה אותה שכרה, נתפסו עשרות אלפי שקלים כשלפי החשד הושגו במרמה והונאה. מעצרה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בירושלים ועם סיום החקירה וגיבוש תשתית ראייתית נגדה על ידי המשטרה, הוגשה היום נגדה הצהרת תובע של הפרקליטות, בדבר הכוונה להגיש נגדה בימים הקרובים כתב אישום. כמו כן, מעצרה הוארך בארבעה ימים נוספים, זאת עד ליום 9.6.2022.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן