Skip to content

מעצר חשוד בדקירת גרושתו וחטיפת בנם הפעוט, הוארך בשלושה ימים

עורך הדין של הדוקר: "העובדות כנראה ידועות כמעט כולן למשטרה, וגם החשוד עצמו לא מכחיש את עצם ביצוע העבירה. השאלה שנותרה היא שאלה של הנסיבות". לטענתו, החשוד לקה באי שפיות זמנית. בית המשפט התבקש לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עורך הדין של הדוקר: "העובדות כנראה ידועות כמעט כולן למשטרה, וגם החשוד עצמו לא מכחיש את עצם ביצוע העבירה. השאלה שנותרה היא שאלה של הנסיבות". לטענתו, החשוד לקה באי שפיות זמנית. בית המשפט התבקש לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית 

מאת אליק מאור 

בית משפט השלום בכפר סבא האריך היום (חמישי) בשלושה ימים את מעצרו של החשוד (38) בניסיון לרצוח את גרושתו אמש ברעננה. בני הזוג התעמתו באזור התעשייה ברעננה, כשאיתם בנם בן השנתיים וחצי. במהלך הוויכוח שלף הגבר סכין, דקר את האישה, שנפצעה באורח בינוני, ונמלט ברכב עם בנו. האישה אושפזה לטיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא.

משטרת כפר סבא הציבה מחסומים והצליחה לעצור את הרכב כשהבן בריא ושלם. מצבה של הנדקרת מוגדר בשלב זה כבינוני אך יציב. היא מאושפזת במחלקה הכירורגית בבית החולים. עורך דינו של החשוד, שי טובים, אמר היום כי מדובר באירוע טרגי שמעורב בו תינוק בן שנתיים ושבעה חודשים, אשר נמצא בתוך מערכת זוגית בלתי בריאה בלשון המעטה. לדבריו "הסכסוך בין השניים גרם להתפרצות בלתי נשלטת, כנראה של החשוד, שהובילה לתוצאה הטרגית שבה נפצעה בת זוגו פצעים בינוניים, והתינוק עצמו נלקח על ידי האב". 

עוד ציין טובים, כי "העובדות כנראה ידועות כמעט כולן למשטרה, וגם החשוד עצמו לא מכחיש את עצם ביצוע העבירה. השאלה שנותרה היא שאלה של הנסיבות. ואנחנו, בצו שיפוטי, הפננו את החשוד לבחינת כושרו השכלי, המנטלי, להבין את אשר עשה אתמול. לשיטתנו, הוא לא יכול היה להבין הבנה של ממש את שאירע, כך אני מבין גם מעצם המפגש שהיה לי איתו, ועל כן נסיבות ביצוע העבירה הן המשמעותיות כרגע מהבחינה הראייתית".

לדברי הסנגור, החשוד הרו מהנדס ללא עבר פלילי, שמשרת ביחידה קרבית ובעוד חודש אמור לצאת לשירות מילואים פעיל. הקו שתציג אם כן ההגנה יהיה שהחשוד לקה באי שפיות זמנית, והדברים נעשו בלי שהבין את מעשיו וכי חלק מהסכסוך נבע מהעובדה, שהאישה מנעה ממנו לראות את בנו הפעוט.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן