Skip to content

שר התיירות של בולגריה יגיע מחר לביקור בישראל

בעקבות ביקורו של שר התיירות סטס מיסז'ניקוב בבולגריה בשבוע שעבר לאחר הפיגוע בבורגס, יגיע לישראל מחר, יום שני, שר הכלכלה, האנרגיה והתיירות הבולגרי, דיליאן דוברב לביקור גומלין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

שר הכלכלה, האנרגיה והתיירות הבולגרי, דיליאן דוברב' שיגיע מחר לביקור גומלין בישראל, דוברב ישהה בארץ יומיים וייפגש עם ראשי תעשיית התיירות הישראלית, במטרה להרחיב את שיתוף הפעולה בין המדינות. הוא יקיים מסיבת עיתונאים משותפת עם השר מיסז'ניקוב

העיר ורנה. לישראלים פינה חמה לבולגריה. (צילום: אתר העיר ורנה)
העיר ורנה. לישראלים פינה חמה לבולגריה. (צילום: אתר העיר ורנה)

בנוסף לכך, בחודש ספטמבר הקרוב יערכו נציגי ממשלות ישראל ובולגריה מפגש בירושלים ובחודש אוקטובר יערוך נשיא בולגריה, רוזן פלבנלייב, ביקור ממלכתי בישראל.

8,000 תיירים בולגרים ב-2011

לבולגריה מקום חם בליבם של הנופשים הישראלים ומשרד התיירות פועל להגברת התיירות מבולגריה לישראל. הצפי הוא שביקור שר התיירות הבולגרי בישראל יסייע במאמצי שיווק אלה. ב-2011 ביקרו בישראל מעל ל-8,000 תיירים מבולגריה ובמחצית הראשונה של 2012 נרשמה עלייה של 11% במספר התיירים מבולגריה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על פי נתוני משרד התיירות הבולגרי, בשנת 2011 ביקרו בבולגריה כמעט 139 אלף ישראלים.

מנתונים ראשוניים של סקר תיירות נכנסת לשנת 2011 שערך משרד התיירות אודות העדפותיו של התייר ממדינות מזרח אירופה (בולגריה, רומניה, לטביה, בלרוס, אסטוניה, לטביה ועוד) עולה, כי 82% מהתיירים המגיעים ממזרח אירופה הינם נוצרים, ועבור 77% מהם מדובר בביקור ראשון בישראל.

מטרת הביקור העיקרית עבורם היא צליינות (36%), לאחר מכן טיול ותיור (30%), נופש (11%) ועסקים (8%). 50% מהתיירים ממזרח אירופה מגיעים במסגרת טיול מאורגן ו-15% במסגרת חבילות תיור, הנותרים מגיעים עצמאית. השהות הממוצעת של תיירים אלה היא שבעה ימים. 77% מהם לנים במלון מדרגה בינונית.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן