Skip to content

יחימוביץ': לא יהיו דילים ברשימת המועמדים לכנסת

יו"ר "העבודה", שלי יחימוביץ', הגיבה בחריפות על איומי הפרישה, שנשמעו השבוע מצד נציגים מהקיבוצים ונציגי עולים. "זה מאבק הישרדות של קומץ עסקנים, שהיו רגילים שמקומם יישמר בקומבינות ובשריונים שאינם לגיטימיים", אמרה יחימוביץ'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר "העבודה", שלי יחימוביץ', הגיבה בחריפות רבה, על איומים שנשמעו בימים האחרונים מצד נציגי הקיבוצים והעולים, לעזוב את מפלגת העבודה.

יחימוביץ': "לא יהיו דילים וקומבינות". (צילום: דן בר דוב)
יחימוביץ': "לא יהיו דילים וקומבינות". (צילום: דן בר דוב)

במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום ג' אמרה יחימוביץ' בתגובה לאיומי הפרישה הללו: "איש אינו פורש. יש לנו ציבור תומכים גדול מאוד בהתיישבות העובדת. מדובר בקשר היסטורי ועמוק של תנועת העבודה לציבור הזה.

"מה שאנחנו רואים בימים האחרונים זה מאבק הישרדות של קומץ עסקנים, שהיו רגילים שמקומם יישמר בקומבינות ובשריונים שאינם לגיטימיים", אמרה יחימוביץ. "אני מתכוונת לפעול בכל כוחי – ולשמחתי יש לי שותפים – כדי שרשימת העבודה לכנסת תהיה רשימה אמיתית, איכותית, טובה, ערכית ובעיקר דמוקרטית. הרשימה הזאת תביא לביטוי את רצונם האמיתי של אזרחי מדינת ישראל. אנחנו נשמור כמובן על הבטחת ייצוג לאוכלוסיות חשובות במדינת ישראל – ולא נשאיר אותן מאחור. אבל האחריות שלי, כמנהיגת מפלגת העבודה, היא לייצר רשימה איכותית ואמיתית שאינה נשענת על דילים ועל קומבינות".

מה שהכעיס את נציגי התנועה הקיבוצית היה המלצתה של יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' כי בפריימריז הקרובים יאוחד מחוז הקיבוצים עם מחוז המושבים. הדבר העלה את זעמם של נציגי התנועה הקיבוצית שטענו כי הדבר ידחוק את נציגם למיקום בלתי ריאלי ברשימת חברי הכנסת. איומי פרישה דומים נשמעו גם מפי נציגי עולים במפלגה, שטענו כי הם הולכים ונדחקים למקומות שוליים במפלגה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן