Skip to content

מחר באילת, משחקי הים התיכון: ישראל מול איטליה

שבוע עמוס לנבחרות הצעירות בכדוריד נשים. מחר (שלישי) ייפתח טורניר המזרח התיכון באילת, בו לוקחת חלק נבחרת הנערות של ישראל, ומאוחר יותר השבוע תיכנס לפעולה גם נבחרת העתודה, במסגרת מוקדמות אליפות העולם עד גיל 21
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נבחרת הנערות של ישראל תפתח מחר את טורניר הכדוריד של משחקי הים התיכון שיתקיימו לראשונה באילת. הנבחרת תפגוש במשחק הראשון את איטליה (16:30, באולם העירוני באילת). חצי שעה לפני כן ייערך טקס הפתיחה, ובאותו ערב צפויים שני מפגשים נוספים – אזרבייג'אן מול פורטוגל (17:45), וקפריסין מול מונטנגרו (19:00).

הנבחרת, אותה מדריכים גיל רבן ואאורה פרידמן, מורכבת מבנות שנתונים 96-98, כאשר הנציגות הגדולה ביותר מגיעה ממ.כ חולון – יעל מוריס, שרון לוינסון, ספיר ברגיג, עמית והבה, עדן בן שושן ושחף כהן-סבן. גם למכבי ראשל"צ יש נציגות נאה – התאומות שלי וליהי יעקב, ושיר בן ציון. לעירוני פ"ת יש בסגל את שחר אולי, לידר וגנפלד וטלי בראל. לבנות הרצליה יש את גל מוטולה, מאי נחום ואירית נאמן. את הסגל משלימות גילי גאפסו מאס"א ת"א ואושר כהן מהפועל אשדוד.

נבחרת העתודה המתכוננת למשחקים במסגרת מוקדמות אליפות העולם עד גיל 21 מול רוסיה, טורקיה ורומניה (בין ה-4-6 בינואר בקאריובה שברומניה), תצא לסלובקיה שם תקיים בשני ובשלישי הבא שני משחקי הכנה מול הנבחרת המקומית. בחודש הבא צפויה הנבחרת לקיים משחקי הכנה מול בלגיה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן